Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 1349 ggr
lisette
0

OT tips till de i malmö/lund regionen

häromdagen fick jag nys om att en affär säljer ut sina hästgrejor för halva priset!

idag var jag och linasvovvar där och kollade. en hel del träns där priset börjar på 100:-, täcken, schabrak, borstar, bett, sadelgjordar, säkerhetsvästar, stövlar, lite reflexer osv.

så, ni som bor runt malmö/lund och vill ha lite billiga grejor, åk till PANG! i staffanstorp! pang ligger i samma hus som härliga hem.

själv kom jag hem med ridvantar för 74,5:- (149:-), stigläder 99:- (198:-). lina köpte en hjälm för 120:- =)

kanske en helg utflykt?

Zadeira
0

Oh, där är jag ofta dock visste jag inte att de hade halva priset nu. Mamma köper alltid tvättmedel och såna saker där…

Får väl se om de vill köra in en runda i helgen, jag behöver nya ridhandskar och halva priset är toppen.

lisette
0

ja de handskarna var grymt sköna.. :D har för mig större delen av dem var av skinn.

[chriistina]
0

Varit där flera gånger och sist tyckte jag inte det hade något av värde. Men behöver en ny ridhjälm… kanske ska ta mig en tur in där i morgon när vi ändå ska till staffanstorp.

Mortalsaints
0

Undra om dom har det så på fler pang, brukar dom ha hästsaker? Finns ett PANG! nära mig men har aldrig varit där >_>

lisette
0

åk dit och kolla om det är nära dig? =) de har haft hästsaker i staffanstorp länge.

Zabbio
0

Har aldrig sett hästsaker på Pang i hyllinge :) Synd.

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.