Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 411 ggr
JoJos
0

förbättring kring sidan =)

Det vorre väldigt trevligt om det fanns någon lista över villka som har tittat på ens bilder i allbumet samt att det vorre trevligt om man kunde kommentera bilderna (förutom i gästboken)

Någon som håller med??

Går det att ordna??

MVH JoJo*

Kiara
0

Nej, jag tycker det räcker med Gästboken

Linda
0

Det blir väldigt mycket komenterande men visst kanske jag kan framföra det om fler medlemmar är intr.

mvh Linda

gejsa
0

Jag tycker att det räcker att det syns att någon har gått in på hemsidan.

LinneaG
0

Jo, att komentera bilderna skulle va kul!

gejsa
0

Det kan du ju göra i gästboken.

Wanilj
0

Ja, gästboken är mkt bra… det är lätt att missa annars om det blir för mkt att hålla koll på!!

Eve
0

Jag tycker att det ska synas när man har ett nytt meddelande i Gästboken.

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

LinneaG
0

Eve - de håller ja med om!

Faxlin
0

#7 Ja, det är något jag saknar. Och något som visar att den som man skrivit i har svarat. Jag menar om jag skriver i 20 gästböcker kan det vara kul att få reda på om någon svarat. Eller att svaret hamnade i min gästbok och inte i deras. Hmm, vart kanske luddig där. Men fråga om ni inte förstod vad jag menade.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

gejsa
0

#9# Du får helt enkelt inte skriva i 20 gästböcker.Skrattande

Matilda
0

Jag tycker det skulle vara bra om det blinkade eller nått liknande när man fått ett nytt gästboksinlägg. Iaf jag glömmer lätt bort att kolla där Flört

gejsa
0

Jo, jag tittar inte heller så ofta där faktist. Glömmer det.

Faxlin
0

#10 Nehe vad ska jag roa mig med på natten när resten av Sverige sover då. Jag har ingen att skriva med och då blir det gästböckerna och dagböckerna som får sina inlägg. ;-)

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Ja tyvärr får du nog sitta och skriva i gästböckerna nu. För nu ska jag också gå och sova. Natti natti ha så kul i natt. Skrattande

Faxlin
0

haha. Okej. Sov gott då.

Audiatur et altera pars

Sessan
0

Jag tycker att man borde sätta till två grupper, nämligen hästhantering och NH. Sen skulle den vara ganska komplett.

Hur får man annors in en bild i bilden som finns på vänstra sidan i varje inlägg? Har aldrig varit bra på sånt därGenerad

reddie
0

Gå in på "min sida" "administrera" "avatar"  välj bild och ladda upp

Sessan
0

Okej, tack!

Jag gjorde det en gång men måste ha glömt att spara.

jen
0

kommer ni andra in i era fotoalbum? på min sida står det "error"

gejsa
0

Nej det är error dom håller nog på med den sidan kanske.

Faxlin
0

Det finns lite driftstörningar just nu, men de jobbar för fullt med det. Så vi hoppas att problemet snart är löst.

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Ha, ha du börjar ju bli riktigt proffsig ju. Åsa.

Faxlin
0

SkrattandeGör vad jag kan.

Audiatur et altera pars

Staffan
0

Så, nu ska problemet med albumen vara fixat… Glad

// staffan

gejsa
0

Hur är det fixat?

Staffan
0

#25 (gejsa) 

Att fotoalbumen inte kunde visas under eftermiddagen idag berodde på en bugg som vi nu har fixat. Eftersom att det är vi som bygger/programmerar iFokus så är det också vi som måste fixa det som inte fungerar.

// staffan

gejsa
0

Ok! Jag såg också att vi inte kom in där då. Jag trodde att ni hade gjort något annat. En del ville ju ha så man kunde kommentera i fotoalbumet osv. Trodde att ni hade gjort något sådant. Men det är väl lite onödigt eg. Tycker att det räcker med gästboken. En tjatt kanske vore kul att få. Som det är nu så tjattar vi ju lite varstans. Flört

Bortskämda som vi kvinnor alltid är vet du. Vi blir aldrig nöjda. ha ha

Staffan
0

#27 (gejsa) 

Det är bara kul att skämma bort er så länge ni uppskattar och använder det vi lägger tid på att utveckla… :) 

Håller med dig om att det skulle vara onödigt med en kommentera-funktion för albumet, när gästboken finns. En sak som däremot skulle vara bra är om man på något enkelt sätt kunde se när det kommit nya gästboksinlägg eller nya kommentarer till ett inlägg i ens dagbok. 

// staffan

Faxlin
0

Staffan det har vi faktiskt pratat om skulle vara bra, man glömmer så lätt att kolla där annars.

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Förstår nog att det kommer det med tids nog. Vi väntar och ser om ni kommer på något. Oskyldig