Jag klarade det :D
Måste bara skriva en sak, som hör till hästar men ändå inte :P
JAG KLARADE TRAKTORPROVET 

Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)
Woho, grattis!
När jag skrev det hade vi boken + fick diskutera svaren med varandra, hehhe, effektivt och bra.
Lisa
haha xP vi gjorde bara ett prov på datorn :) Gjrode om det tre gånger (på samma dag, samma lektion) innan jag blev godkänd x)
Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)
Grattis :)
tack 

Grattis! Det där gjorde jag när jag gick gymnasiet.
Skynda långsamt så går det fortare.
Tack
Har du fått någon användning för det nu? 

Grattis :D Såklart det har lite med hästar att göra - maskiner behövs när man har stora djur.
Tack
a precis, så är glad att jag tog det
'
jag ska göra mitt sluttest snart, sedan är jag klar =)

Grattis :D
Usch, hemska minnen från min skoltid, det tog mig evigheter att klara provet ;)
Men jag kan helt klart säga att det var till enormt stor nytta när jag sedan skulle ta bil körkort :)
Medarbetare på Dressyr.ifokus
#9 lycka till :9 har du läst böckerna och gjort tk (om ni ha det) så kommer det gå bra :D
#10 tack :D
#11. Tack! :D