Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 1770 ggr
ebengtssson
0

Jag klarade det :D

Måste bara skriva en sak, som hör till hästar men ändå inte :P

JAG KLARADE TRAKTORPROVET SkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattande

HTTP://SATILARYTTAREN.BLOGG.SE

Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)

satilaryttaren.se

liswic
0

Woho, grattis!

När jag skrev det hade vi boken + fick diskutera svaren med varandra, hehhe, effektivt och bra.Oskyldig

LisaGlad

ebengtssson
0

haha xP vi gjorde bara ett prov på datorn :) Gjrode om det tre gånger (på samma dag, samma lektion) innan jag blev godkänd x)

Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)

satilaryttaren.se

sahara86
0

Grattis :)

ebengtssson
0

tack Skrattande

satilaryttaren.se

Linnea
0

Grattis! Det där gjorde jag när jag gick gymnasiet.

Skynda långsamt så går det fortare.

ebengtssson
0

Tack Skrattande Har du fått någon användning för det nu? Skrattande

http://satilaryttaren.blogg.se

satilaryttaren.se

Birke
0

Grattis :D Såklart det har lite med hästar att göra - maskiner behövs när man har stora djur.

ebengtssson
0

TackSkrattande a precis, så är glad att jag tog det Glad'

http://satilaryttaren.blogg.se

satilaryttaren.se

Thorsson
0

jag ska göra mitt sluttest snart, sedan är jag klar =)

Cilla89a
0

Grattis :D
Usch, hemska minnen från min skoltid, det tog mig evigheter att klara provet ;)
Men jag kan helt klart säga att det var till enormt stor nytta när jag sedan skulle ta bil körkort :)

Medarbetare på Dressyr.ifokus

ebengtssson
0

#9 lycka till :9 har du läst böckerna och gjort tk (om ni ha det) så kommer det gå bra :D

#10 tack :D

satilaryttaren.se

Thorsson
0

#11. Tack! :D