Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketttävlingar
Läst 618 ggr
Eve
0

Anmälningsavgift på tävling...

Jag var tvungen att avanmäla mig inför tävlingen vi skulle på imorrn eftersom att Lykka var snorig och hostig idag när jag red. Men jag måste ju fortfarande betala anmälningsavgiften, men det står ingenstans hur mycket det är! Finns det någon standard?

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

bubbelbubbel
0

oj, tråkigt, känns ju inge kul att betala när man inte är med..=/
finns ingen du kan ringa och fråga, imorron då, dom kanske inte uppskattar det ikväll ;)

bubbelbubbel
0

och tråkigt att du inte kan vara med i tävlingen förresten !

Mangis
0

Kolla propositionen igen - det måste stå där. Annars skulle den aldrig blivit godkänd… Jättetrist att det inte blev ngn tävling! :-(

Eve
0

http://www2.ridsport.se/uppland/files/%7B9DE1BA92-10BD-42D7-AEE7-4CC8723BCC45%7D.pdf Där har ni propositionen, kan någon se nåt? Jag hittar det nämligen inte

emsems
0

anmälningasvgiften är det som står inom parantes efter klassen .. är det itne så?

Mangis
0

Du har helt rätt. 110+0 betyder att anmälningsavgiften är 110:- och startavgiften (som betalas på plats) är 0 kr. Klass 1 och 2 har avdelningar för unghäst (de lägre priserna) också. Hur mycket du ska betala beror på om du anmält till unghästavdelningen eller inte.

Eve
0

Ems - jahaaa, har har alltid undrat vad det var ^^.. men då vet jag, tack :)

NinaToy
0

På lokala tävlingar och uppåt får man betala för startavgiften bara om man avanmäler sig, om man inte gör det och uteblir tillkommer oftast en summa på 150 kr. Står i TR.

Eve
0

NinaToy - Jo, det vet jag, frågan var hur mycket det var på ;)