Dansa med hästar....
….någon som har denna boken? Fick den idag då jag gått med i Cavallus hästbokklubb….den verkar super, men har inte hunnit med och börja läsa den…..
Jag tycker om delar utav den.

Jag har den! Tyker den e kanon!

mamma har lånat den

..verkar mkt bra. ska börja läsa den när jag går och lägger mig ikväll. Fick den idag

När du går och lägger dig?? Du kommer inte kunna släcka lampan!!

Jag har den, tycker också den är super.
Men den är tung att läsa tycker jag, det finns så mycke information på en sida så läsningen går långsamt fram. Man läser, funderar och reflekterar, läser osv.

#5 + #6 oki…hihih…tur man inte jobbar imorgon då…..
gillar den också, men håller med om att den kan vara lite tung att läsa. Men bilderna i den är helt underbara

jag håller på och läser den nu. gillar den skarpt…men inte kommit så långt än…..
Jag ahr den och tycker om den :)

#11 å andra sidan så rekomenderar boken att man läser hela innan man börjar pröva..

Som Dojo skriver så rek boken man läser hela så jag tänker läsa hela först och sen prova och gå tillbaka…sätter små lappar varstans i boken där jag tycker mkt intressant står

#13 Jag har också tänkt läsa hela innan jag börjar prova..

Dojo…..vi kan förhöra varandra sen…hihi

d får vi göra!! haha
Har den om det är den av Hempfling. Har även hans andra bok om hästaernas ärketyper….. Litet humbg men litet sanning ihopabakat.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Hästarnas ärketyper..?
Är jätte förvirad nu… Till att börja med, vilken bok menar du då? Och vad är en hästs ärketyp - kan inte få ihop det alls i mitt huvud…