Ridtravare?
Eftersom det kommit en del nya medlemmar så vore det kul med en ny sån här tråd..
Hur många här inne har alltså ridtravare??
jag har två stycken.

Jag har en 13-årig valack :)

#0 Har du inte gjort 3 sånna här trådar nu? HAHAHAHA (inget illa ment ;)

3 det är väl 100 minst. :)

#5 men att dojo har gjort 3 haha

#3 hördu du!! jag skrev precis att eftersom det kommit en del NYA medlemmar så vore det kul med en ny sån tråd..

#7 HAHAHA mmm ok

#5 blä blä!! Jag vill faktiskt slå ett stort slag för våra travare då de oftast lever ett inte allt för roligt liv.

#9 Nee det är jättebra!! Du är duktigt!!

har en på foder

hihi jo, vi vet att du värnar om travare. Jag värnar om alla djur. Ska jag ta en tråd om varje också? *fniss*

#12 blä på dig Gejsa!! jag värnar också om alla djur men just ridtravaren ligger mig varmt om hjärtat.
Men du får gärna göra en om varje djur om du vill.. :P

hihi tror inte det. Då får jag sitta här hela natten. *fniss*

#14 skulle det spela någon roll menar du?? det gördu ju ändå alltid!! =)

Haha nu var ju du kul. Inte sitter jag här hela natten. Bara halva ju. *asg*

tss.. lite mer än halva är det nog om sanningen ska fram.. ;)

Jag har nått liknande tror jag. Vet inte riktigt vad det är men ngt tjockt är det iaf ; D

#17# Nehej du inte sitter jag över halva natten inte. Men jag är snabb i fingrarna. 

#18# Vad?

#20 tror #18 svarade på #0

Aha, jag trodde hon svarat fel. Något tjockt är det. Hihi

Hahahahaha! ^^

Han är underbart vacker Scandi!!

mm han är det :) min guldklimp:) är ute på promenader med honom nu o miljötränar typ eller vad man skall kalla det. Tror det är viktigt att han lär sig lite på mig först på marken o så han vet vad som gäller..

#27 det gör du nog rätt i!!

scandi, bolets igor var känd ja… :D han vann en del stora lopp.

får jag vara med här fastän min saknade ögonsten inte finns med oss längre….

klart du får!!

blev lite liten såg jag…sorry…

dojo varför kan man inte se din sida?? ville tittat på dina guldklimpar :)
Hej jag har två stycken härliga ridtravare
..
Som jag arbetar om till ridhästar..

#34 jag har låst den så att endast mina favoriter kan se den.. la till dig nu!! =)

En ridtravare, + en oäkting

Haha dojo då tillhör jag dina favoriter då. *fniss* För jag kunde se din sida.

Du är väl på allas favoriter gejsa din gamla räv :P hihii
om ponnytravare räknas så har jag :)

#38 ja det gör du!! det vet du väl?!

Har en varmblodstravare, valack, 10 år, 165 cm. Ägt honom i 3 år. Innan dess hade jag en annan travare i 9 år

Jag har en travare.. Det är en vallack på 8år som jag tränar dressyr med…
Ridtravare har jag med. :) En valack på 8 år.

#43 Gud så fin<3:) jag har två stycken:D

Vad fin Scandal är =)
Helena

jag :D

jag har 2 stycken :')
Har inte Bolets Igor en egen "hage" på Halmstadtravet på publiksidan.

Jag har två stycken!:D

En egen hage?

jag har kanske en om han går igenom besiktningen :D

#60 vad skoj! du får berätta mer om honom sedan när allt är klart!
insåg att jag inte lagt in min pålle här!
Han är också ridtravare han är 16år(-92), fux m bläs och E:Lord Quick U:Mirja Way. född i säffle o bor nu i skåne o hos mig sen 7år tillbaka…används som hobbyhäst. Varit på en klubbtävling i hoppning en gång, 3ggr på hubertusjakt m fälttävlanshinder. En helt underbar speciell grabb som jag bara älskar!
På bilden är han på sommarbete m min gamla shettis Zaffran.
Har en på 15 år e: Express Pride

Jag äger ingen själv men har turen på min sida att pappa är travtränare och rider några av dem hade två "egna" i sommras en 3åring o 5åring, 5åringen sålde vi som ridhäst sen =)

#64 Mitt sto är oxå e Express Pride :)
*** Kärleken övervinner allt ***

Jag är också en ny medlem, men jag har en en varmblodsvalack på 21 år :)
Jag är rätt så ny medlem och jag har ett vbl valack på 16 år =) Har honom på foder på obestämd tid, vi tar ett år i taget , har haft han i 1 år nu , vill självklart ha honom längre. kommer aldrig vilja lämna ifrån mej honom … aldrig, han betyder allt för mycket för mej, <33 en vacker dag skulle jag gott och väl vilja köpa honom :) hihi
Jag har ett sto som heter Nice box som är efter Gift box..! någon som har oxå han i sin stam??

Jag har ett sto på 12år :)

#57 Jo det har han :)
En liten mascot hage. Men jag har aldrig sett honom i den ;)

#78. Så fin så, ^^ Lord går på tygel i skritt och trav hela tiden när jag jobbar honom, krävdes massa volter, gjorde typ bara det och trav över bommar ^^ Men han var jättefin sedan! =) Så tack för det tipset! :)

#80. Använder inte piska på Lord, inte för att han kan longeras heller, han vet inte hur man gör ^^ Så det blir tömkörning! :) Ja, Lord går med runt, efter 10min en kvart! :P

Hej!
Har ett sto på 9år
#43 Im in love -och jag menar det verkligen! :'@ Shit vilken snygging du har!
Vi ska hämta foderpållen imorrn, en varmblodig ridtravare. :)

japp är väl med i den klubben =)
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW
Hej!
Jag äger ingen med jag är medryttare på en trevlig kille på 14år, Presidenten heter han.
Jag ska ordna bild på honom.

Min medryttare på en , hon är aldelles underbar:)(L)

Är* inte min x)

Jag har köpt mig ett 5-årigt varmblod sto =) En snäll men mycket märrig dam som har lite attityd problem främst mot pisken. Hon reds i några månader förra året men fick sedan ett uppehåll på ett år. nu har hon ridits av mig i två veckor utan några större problem. Blir bättre varje gång. =) Men jag har förhoppningar om att få henne till start nästa vår, sommar. Ska bli ett mycket roligt och spännande projekt. tur man har mycket hjälp att få =) Men är mest ridning som gäller för tillfället. ska våga mig upp i vagnen snart :P

#99 Kul =) Hoppas ni ska trivas bra tillsammans :)

-Borttaget-

Här kommer en lite nyare bild på Crackson! Han är en varmblodskille på 16 år efter Crackshot och under Sue Lit, TROR jag! När han kom till oss var han ett riktigt litet monster, haha. Vi kom inte alls överrens, men nu 3 månader senare går det mycket bättre! :)
Jag har dressyrtränat honom mycket och hoppat honom ett fåtal gånger som omväxling vilket han OFTAST tycker är kul! :) Det som förvånar mej mest är att han börjat söka sej neråt så pass fort! När han kom var huvudet uppe bland molnen, men nu början han gå riktigt snyggt! :D
De e roligt att se att många har så gamla travare, det är inte ofta man hör att någon äger en travare på 21 år :P Kulkul
Själv rider ja ett Vbl ibland, vääl utbildad i dressyr, men går inte så mycket längre. Fast om någon satt igång honom igen skulle han lätt kunna klara en tävling i LB dressyr..
Jag e helt nerkärad i Kallblodstravare och letar faktiskt efter en för tillfället, foder eller billigare köp för att utbilda i dressyr/western
Har en underbar pojk 10år, Rocinante, e. Defiant One u. Rikstens Dixi
tyvärr ska han lämnas ut på foder i jan/feb skiftet 

Jättefina ridtravare ni har :)

Har också en vbl valack på 11 år min bästa vän =)
#88 det va ingen liten pojk där inte =)

Åhh vad jag saknar Folly när jag läser om era ridtravare :(
Alla som har ridtravare vet ni om att det nu finns ridtravare.ifokus?? skulle vara kul om det är fler som blir medlemmar där:D

Jag har en och detta blir min tredje
Min dotter har en ridtravare och hon söker medryttare i sthlm´s trakten.. ; )
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

#53 guuud vilka snälla ögon! Man blir ju nästan tårögd av med så söt häst!! :D

#116 mmm eller hur, det är helt sanslöst så läcker han är! =)
#111. Ja, det finns :D

#115,116 - ja, visst är han en läckerbit min lilla, hmm, stora prins.
Jag kan tacka stora kuperade hagar till att han var så pass musklad och fin i september efter en sommar på bete med nästan ingen ridning.
kollade hastigheten på min ridtravare i full galopp idag, hon gick 65, i lätt nerförsbacke och 60 i lätt uppförsbacke, är inte det väldigt snabbt??

Jag har en :D
Silverbläsen
e. Pilo Pirat
u. Bella Mia
ue. Skansus
Kan inte rida honom för tillfället då klanten halkat och sträckt en buskel vid ena bakknät. Hoppas han blir bra så fort som möjligt :)
En bild från december 2008. Jag ser inte riktigt klok ut så ignorera mig (A) ^^

jag har en 5 åring

Jag har 2 ridtravare
Är medryttare på en :) <33

jag har en 
Skynda långsamt så går det fortare.

Jag har 2 ridtravare.
En valack på 20 år men blir ibland som en 4 åring i hagen och älskar mat
Och ett sto på 16 år men blir som en unghäst på nytt i hagen och är kär i en ponny
När dom väl börjar busa så får man akta sig när man är i hagen
Min familj fick en travare på foder sommaren 2009.
Namn: Pontus Speed
Kallas: Pontus
Född: 1995-05-11
En häst som vet vad han vill och som helst inte ger sig i första taget, men har man väl visat vem som bestämmer och är envis själv så är han en toppen häst. Han är ingen nybörjar häst, men han kommer gärna och möter en i hagen.
Första dagarna var han högst i rang, men det dröjde inte länge förrän han var allra längst ner av alla hästarna.
Jag har två :D
Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)

Har 4 st. Russ, shettis, varmblod och kallblod.
Personligheterna som man hittar bland varmbloden har jag aldrig hittat någon annan stans.

Har 4 st. Russ, shettis, varmblod och kallblod.
Personligheterna som man hittar bland varmbloden har jag aldrig hittat någon annan stans.
Jag har en valack :)
- Medarbetare på Fälttävlan ifokus
Jag har två stycken :)
Ett sto på 12
och så har jag nyligen köpt hennes avkomma, valack 5 år :)
www.JennyLiljedahl.webs.com / www.Jennypetronella.blogg.se - Besök! :)

jag har en. (:

Jag är medryttare på en jätte go ridtravare 
#149 Ny medlem.. Välkommen!
- Medarbetare på Fälttävlan ifokus
Löshoppar honom