Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 2099 ggr
sahara86
0

Äntligen vår

Visst är det härligt nu när våren är här? Hästarna blir så glada och om möjligt ännu finare nu när vinterpälsen nästan har släppt. Härligt att kunna rida på skogens någorlunda snöfria stigar igen.

Någon mer som älskar våren?

lisette
0

jag gör!

stod och borstade majsan häromdan, hon fäller som en häst (!) och det är hur mycket som helst kvar…

mörknar vid halv nio, underbart!

Maja
0

Vaknade nyss och tittade ut. Helt vitt på marken igen (Örebro). :/

Klasselover
0

#2 Samma här tyvärr (Östergötland).. Men helgen har varit underbar :)

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Zadeira
0

Det är underbart att våren äntligen börjar komma. Ingen mer snö, flera plusgrader och man kan ha vårjackan de soliga dagarna!

Killen
0

Skönt med vår, igår var det underbart.

Idag snöar det :( (sthlm)

kissmekate.blogg.se

jackiejohn
0

Jag äslakr våren! :) Men här snöa det idag morse försvann dock när de kom ner på baken men usch inte mer snö nu!!(dalsland, bäckefors)

Cilla89a
0

Visst är det härligt med vår, men just nu lyser våren med sin frånvaro, snålblåst, ett par ynka plusgrader, grått och trist och som gräddet på moset snöade det igår!!!
Och jag bor ändå i Skåne, tycker våren är ovanligt kall här i år.

Medarbetare på Dressyr.ifokus

740tjejen
0

Ja lite söder om Bäckefors snöa det också :( vill inte ha mer, dock har det ju inte lagt sig, men har fåtti rodning på hagen snart kommer det en liten grävare som ska hjälpa mig och schakta bort översta lagret, sen i med jordankare och allt sånt för och kunna bygga ligghallen :) Nu börjar man bli inspirerad igen :)

Kimpa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tog det här igår på min lilla tjej som är på en vår-ritt med sin mormor.
Älskar när solen tittar fram!
Fast idag har det legat på 1 grad med snöSkrikandes

[japptravare]
0

Här i Skåne är det näsatn sommar =D Såg den sista snön för 1 månade sen

sahara86
0

#9 Åh, så fina. :)