Förändring?
Det var lite svårt att se något på den lilla bilden, men…
Korset ser inte lika kantigt ut på den nyare bilden och det ser ut som om de halsmuskler som sitter på undersidan på den lilla bilden är på väg att hamna mer rätt på den större bilden.

fattas mkt muskler på korset, halsen såg oxå lite klen ut.

Ingen större skillnad, fortfarande toppig över korset, nästan lite bukig, krafftigt muskelfattig över manken, och ganska dålig överlinje.
Jag skulle se till att hästen får mer protein i foderstaten.
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Man ser tydlig skillnad på bilderna om man tittar noga. Ser ut som du är på rätt väg! :)

Jag tro man ska lägga ett år (minst) som mål för förändringar.
Jag ser inte heller någon stor skillnad på hästen
Jag tycker mig se en liten skillnad, men betydligt mer borde kunna ha hänt på 3 år. Hästen ser ut att vara i ganska lagom hull (kanske några kilo upp) men tycker också det fattas ganska mycket muskler.
Se till att den får tillräckligt med protein i sig att bygga muskler av.
Hakuna matata!

Oj, jag läste fel och trodde det var 3 månader 
Håller med #7 Jag ser lite förändring - åt rätt håll, men mkt mer kunde ha hänt på hela 3 års tid. Det är lång tid, har det kanske till och med hunit gå både upp och ner under denna tiden? Om det bara har gått upp så känns det som att det har hänt väldigt lite.
Saknas en hel del muskler lite överallt, i övrigt tycker jag hästen ser ut att vara i helt okej hull.
Medarbetare på westernridning.ifokus
det har gått upp och ner.. tappar ibland mycket på sommaren..
Jag tycker mig inte se någon större skillnad, korset ser fortfarande relativt omusklat ut. Men om du har en ny större bild och med lite bättre uppställning, så kanske det syns tydligare och vi kan yttra oss med större säkerhet. :) Fin häst har du i alla fall.