Minne dunsade ner i mitt huvud
Hej,
Jag kommer ihåg den dagen, då jag va sååååå avundsjuk på min syster, hon hade blivit medryttare, precis det jag ville bli, de retade mej, Jag letade minst ett halvår, efter medryttarhäst till mig. Jag brukade följa med min syster till hennes medryttarhäst, Hästen Min syrra va medryttare på hette Chatta, hon va jätte snäll, å fin,. Tills den dagen Hon inte kunde va kvar hos Chatta för att hon krävde pengar av min syrra, Chatta va faktiskt 23 år, och stel. Min syrra saknar Chatta mer än någonsin, sen efter ca 5 veckor, skrev jag mail till Eve här på iFokus, Hon va skötare på en shettis som heter Uno, jag skrev och fråga om Uno behövde medryttare, Å de behövde han, och dagen efter jag kontaktat ägaren, stog jag men mina kalla fötter helt plötsligt i stallet där Uno stog, jag skulle provrida Honom, de gick jätte bra faktiskt, jag blev överlycklig då jag blev medryttare på Uno, Och jag e nu idag fortfarande medryttare på Uno, jag är så glaád att jag har Uno, han gör mig glad.
Mvh Uno4ever (Clara)
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
naaw, så sött ! :)

Ja, det var sött!!! =)

Så roligt för dig! :)

Oj, vilken närbild du tog. *ler*
Förstår att du är lycklig.
Jaså, var din syrra medryttare på Camillas Chatta? (Chattanooga)

Jaapp :D
Okej… Jag har ju stått i hennes stall med min förra foderhäst, Pepini… Tränade dressyr för henne innan..

Okey….Hon e ju jätte snäll å så..
Jättekul :)

jaa, nu har jag i alla fall något att göra på fritiden också :D