Western, hjälp?
Har fått för mig att jag vill börja.. eller iallafall testa på… westernridning. Vet någon om det finns nåt sånt i närheten av Norrköping?
Känner mig lite småkorkad, finns det inga "westernridskolor"?

det finns westernridskolor i stockholm har jag för mig!

Du kanske kan söka någon privat, det gjorde vi. Det var kanon, hon kom upp till oss och instruerade mig och Isa i paddocken. Några gånger åkte vi till henne. Lugnt och skönt när det bara var mig hon skulle träna. Fick sen "hemläxa" att träna på. Det var superkul!! Då fick man chansen att prova på i allafall. Har lärt mig mycket av grunderna så nu är det bara att öva på.
du kan söka klubb på www.wras.se 
#2 Privat ja… men det är ju ingen vits att de kommer hem till mig, här finns bara illermonster ^^ Har varken tid eller råd med en egen häst.
#3 Ska kolla 

www.cowboydreams.nu har letat i mina gamla hästfocus… visste jag hade sett det ngnstans. men nrkp ligger kanske långt från sthlm?
allt ovanför hallands åsen är norrland för mig vettni… :D
#5 det är ju i Norrköping hon söker klubb 

men denna låg ju i stockholm. eller??? ja ni ser ju min kunskap på geografin…
Vet nån om det finns nån westernridskola i Nyköping eller i närheten?
#8 westernklubb finns det iallafall! där kan man rida för tränare varje söndag
www.wrn.se där är jag medlem….

Nån som vet om det finns nån westertränare i Karlskoga? (mellan Karlstad och Örebro)

#2 är det någon privat tränare som vem som kan anlita?..eller någon du kände?? TÄnkte om det var någon jag med kunde ta hjälp av om jag skulle behöva…skönt när de kan komma hem till en…. du får gärna pm,a mig isf
#9 Det verkar som man måste ha egen häst :( Ingen ridskola.

Det finns här i Eskilstuna. VAr bor du?
#13 Menar du mig? Jag bor i Nyköping

# 11. Det är en vän till min mamma som tävlar mycket i cutting och reining. Vad jag vet så brukar hon inte träna andra. Men i vilket fall som helst så var hon bra på att lära ut. Ska nog sätta igång igen när vi flyttat och kommit i ordning igen.
den här artikeln såg jag idag.
kolla om de är igång 
http://www.nt.se/%5CGEN_UtmatningNorrkoping.asp?ArticleID=943398&Categ