Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 365 ggr
Kiara
0

Sn@rt över 200 st

Det var inte länge sen vi kom över hundra medlämmarGladnu såg jag att det är 191 nio kvar till två hundraSkrattande kul. Ni som bara är med i Ridsport tänk på att ni även kan vara med på andra sidor som, Volvo Valp, Iller, Foto eller varför inte katter där även hundarna håller till. Försök att fylla på Assosiationslek! Också så vi får den längsta trådenHemlis det är även kul för man ser lite hur andra tänkerFlört

Linda
0

-Tack Kiara för inlägget och ja visst är det jätte kul att vi fått så bra respons.

Tack alla underbara medlemmar att ni gör det så lätt och roligt för mig att driva denna sajt.

Med vänliga hälsningar Linda Ridsport i fokus

Faxlin
0

Vad roligt, undrar vem som blir nummer 200? Då det gäller tråden Assosiationslek trodde jag faktiskt att den var den längsta redan. Vem har en längre tråd? Vad handlar den om?

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

gejsa
0

Men var ser man hur många medlemmar vi är? Sitter du och räknar dom eller?Cool

Faxlin
0

Det syns om man går in på medlemmar, knappen bredvid Min sida. Längst upp så syns antalet.Skrattande

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Oj! Tack nu fick du  hjälpa mig. Har faktist inte ens tittat på det. 192 st stod det nu iaf.

Faxlin
0

SkrattandeDet var trevligt för omväxlings skull. Annars är det alltid du som får hjälpa mig.

Audiatur et altera pars

jen
0

kul att vi är så mångaGlad

gejsa
0

Åh ja i början ja. Nu är du väl mer haj på det här än jag som har en egen sajt och allt. Oskyldig

Faxlin
0

#8 Du skulle bara veta. Jag håller på att frågar om allt. Snart stänger de nog sajten för mig eller skaffar ny värd.Skrattande

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Det tror jag nog inte. Dom tycker nog bara att det är kul att du är så entuiastisk. Fråga på du bara. Man lär sig inget om man inte frågar.

Faxlin
0

Bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och vara det!

Audiatur et altera pars

Linda
0

Som sagt ingen fråga är dum nog.

Det är jätte kul att det verkar gå så bra för Iller iFokus.

Mvh Linda

jen
0

#11 Håller med klappa

Faxlin
0

Tack så mycket. Känns dock att sidan är väldigt ny. Det är inte så många trådar och folk som skriver än. Men det kommer nog. Fast jag har långt att gå innan vi blir lika aktiva som vi är här inne.

Audiatur et altera pars

reddie
0

Nu är vi 195 stSkrattande

Faxlin
0

Vad roligt.

Audiatur et altera pars