Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 1624 ggr
bebbe
0

Vårens budbärare

Jaa nu är dom här, imorse när jag släppte ut hästarna hörde och såg jag Lärkan och såg 2 Starar på vår TVannten, visst är det juvligt första dagen dom är här.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Elshira
0

Lärkan har jag hört redan för en och en halv månad sedan - de stackars små liven!

Hakuna matata!

viktoria91
0

jag såg en svärm med insekter igår och tänkte om jag redan var tvungen att dra fram allt flugmedel=P

thilda-
0

jag har sett en fluga på fönstret :( usch! men fåglar kan jag inte så mycket om.. jag har säkert sett nån sån där fladder fladder som kallas lärkan :P

lisette
0

flugor har vi haft hela vintern, så det är ju inget vårtecken för mig… =)

däremot så smälter snön undan riktigt fort. både för och nackdelar för det som göms i snö…

Zahara
0

Åg en mördarsnigel hos grannen i dag…

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

Zaphix
0

Idag snöar det.. Men tidigare i veckan har det varit bar mark! Det är vår för mig. :)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

WinterPrince
0

Sist jag var uppe hos hästen så kom stallkatten spatserande. Har inte sett honom på hela vintern! Sen la han sig på grusvägen i solen och njöt som bara katter kan! Det kändes som vår för mig!

bebbe
0

Nu har jag planterat penseer i mina järngrytor, snacka om att det blev vårlikt.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

viktoria91
0

ett säkert vårtecken är att hästen täcke är halvt av, tror hon vill ha bort det ;)

trex
0

Sädesärla idag.

Cilla89a
0

ett vårtecken är väl +19.4 grader som vi hade mitt på dagen, underbart är ordet! :D hästarna var nakenfisar och jag strosade runt i bara t-shirt och shorts!

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Mangis
0

Själv glädjer jag mig åt rabatten med snödroppar, vintergäck och rådjursätna krokus. Tulpaner och någon form av påsklilja verkar vara på väg upp.

BeatriceHolmberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#11 Blev lite förvånad när jag kikade på termometern och såg att det faktiskt har vart så varmt idag , men härligt känns det :D

Fjärilar har visat sig också :)

WinterPrince
0

Igår började dom sopa gatorna hos oss… det är för mig ett säkert vårtecken…

folk börjar också sticka ut näsan utanför dörren och grillar eller bara njuter av solen…

AusaBausa
0

snön är borta, fåglarna kvittrar, flugorna surrar, vintergäck och snödroppar framme, hästarna fäller pälsen, vägarna sopade..DÅ är det våååår..;-))

lisette
0

idag såg jag en humla!!!

WhoCares-01
0

var igår ute och red utan jacka!!! bara en tunn fleace =) och så var det fågelkvitte och man börjar se knopparna på träden ^^ gick från skolan till köpcentret i bar en tunn sommarjacka och linne =) UNDERBARA VÅR   men iag regnar det =(

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3