Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 1039 ggr
Mandysan
0

Rumpvärmare

Halloj=) Jag undrar bara om ngn annan har upptäckt dessa underbara saker som kallas rumpvärmare? Jag har en i fårskinn från Hööks och den kan verkligen rekommenderas :P. Även fast min tränare inte gillar den "/ men men, det är bara för att hon tycker att min sadel ligger snett (dålig förklaring) med den på så nästa gång jag tränar åker den av "/.

/Amanda

Thinka
0

Har en rumpvärmare när jag rider här hemma vid. Vill inte ha den på Toini lektionen för att rätt som det är så trasslar den till sig och jag måste räta till den (den har x antal år på nacken men fungerar fortfarande utmärkt)

Snuttan2
0

Det är skönt med rumpvärmare :D Jag har en jätte bra ifrån Mias som är mkt mjukt och skön, sitter ofantligt bra på dressyrsadlar även, stadigt värkligen…

Sussi
0

JAg har upptäckt dem förlängesen :)

Har ett fluffigt varmt fårskinn som jag skulle vilja krypa in i och bo i :D

Tyfon
0

har en i fårskin från ullared suverän dom få gånger jag rider då:P

gejsa
0

Har också rumpvärmare. Men i år tycker jag inte det har varit så kallt så jag har inte satt på den.

Murre_Uddiz
0

Har en men den e för stoora sadlar o hästar utan svanskappa :P Ska köpa en annan.

Alex
0

Äh, är det kallt rider jag barbacka. Det kallar jag rumpvärmare! ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

E_hjo
0

Har en sån som Snuttan2 har!
Verkligen suuuuperbra! =)

fisa-lisa
0

Jag har också upptäckt rumpvärmare! Har en i fårskinn från Hööks!

juliapettersson
0

Jag har budgetvarianten från Hööks, superskön! Jag får urinvägsinfektion väldigt lätt, därför är den ett måste under vinterridningen.

fridak
0

har använt en som jag fick av min kompis i julklapp. hon har gjort den själv efter den hon har så min är bara i ngt flufftyg.