Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 742 ggr
Ellinor_ludde
0

ARG ;@

Nu är det någon gubbe på svt som tycker att 1 och 2:an sänder för mycket hästsport, och vill sända mer fotboll m.m?
VA ? :@
Hur många ggr per år ser ni t.ex. Hoppning eller dressyr på ettan eller tvåan ?
Va patetiskt att dom vill sända mer fotboll (som man ser flera ggr per dag) en hästsport som sänds nästan bara på sommaren..
SJUUUUKA gubbar är vad ni är !

Någon som håller med om att det är helt sjukt ?

DojoKelder
0

Ja visst är det sjukt!! SVT är då för roliga…

SarahPeace
0

:O  dålig stil !, tycker dom borde sända mer hästsport o häst program!  Bordee finnas en kanal me BARA saker som kretsar runt hästar;-)

Mande
0

Varför kan ingen hitta på en kanal med BARA hästar? Typ faktaprogram/dokumentärer om olika hästraser, olika tävlingar mm. Vore bra!

Fotboll sänds ju på alla sportkanaler VARJE DAG! Så de ska då inte komma & säga att det sänds för lite fotboll. De får väl skaffa parabol då, så kan de sitta & glo på fotboll varje dag om de vill..

DojoKelder
0

fast frågan är väl bara hur många som verkligen skulle titta på kanalen..? antar att det inte finns någon sådan kanal just för att det inte är lönsamt.
Jag kan helt ärligt lägga handen på hjärtat och säga att jag nästan aldrig tittar på hästsporten på tv.. jag finner aldrig den tiden då det oftast sänds mitt på dagen eller på eftermiddagen.

Maja
0

Haha.. SVT skulle ändå inte kunna sända någon fotboll iom att Canal+ redan har Serie A och PL, svensk fotboll m.m., TV4 har La Liga och vissa Serie A-matcher.. De har rätten för det en lång tid framöver skulle jag tro.. :P Njae, jag ser på Canal+ om det är fotboll.. :P Eller Eurosport.. ;)

Nej, nej.. SVT - för mycket ridsport? Uuuuh.. Neeeeeej, det är det inte.. :P

Ellinor_ludde
0

Jag håller med er allihopa!
Att starta en kanal om bara
hästar låter helt underbart <3
Hehe ^^,

emsems
0

sänds ju typ 2 ggr i veckan häshoppning just nu. men för att få behålla hästhoppningen måste ju alla sitta hemma och se den! är ju ingen mening med att vi gnäller om mer hästsport om ingen orkar slå på tvn. jag har igång tvn när det är hästsport varesig jag har tid att se eller inte. detta pga att jag vill behålla de få tider vi har.

Rita-S
0

Canal Digital HästSport! :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

jen
0

#8  EXAKT vad jagtänkte på :)

canal plus sport sänder ju bara fotboll eller hockey ju :(

Murre_Uddiz
0

Håller med er! f-n vad dålig stil att säga så!! Arslgubbe >:(

Anna
0

Häst- och ridsport går ju alltid på antingen sena natt/kvällstider eller tidiga förmiddagstider då knappt någon är hemma. Fotboll därimot går alltid de bästa sändningstiderna och tar över alla andra program som får "flytta" sig för ALLA vill se fotboll. Diskriminering säger jag bara!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Murre_Uddiz
0

Håller med attlid.. Kan typ aldrig se när dt väl går. Måste liksom gå å lägga mej då >:(

Alex
0

Hur mycket det är kan jag inte kommentera, men jag tycker det är fel sorts ridsport de sänder. Vart är islandshästarna? ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Cherry
0

#13 jag håller med dig xD

steffy
0

mer ridsport/hästprogram på tv

E_hjo
0

himla dåligt att säga så av tjurgubben…!!! =O
MEEEEER ridsport på tv:n =P

Ellinor_ludde
0

Hehe xD

Det är bra Tjejor ^^,
Mer häst och ridsport på Tv!

Cherry
0

haha

Murre_Uddiz
0

#17 ouuh, rätt ballt att dra upp o ner för ögonen O.O ^^

jen
0

#13 igår var det en dokumentär om islandshästar på Island sa min gubbe, men tyvärr missade jag den :(

Alex
0

#20 Jo, men dokumentärer och repotage händer det att de visar ibland.. Men jag vill se tävlingar. :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst