OT- typiskt.. ><
Ja.. vad ska man inte göra precis innan man går på bio?
Jag lyckades bryta av min framtand i ett vilt slagsmål med ett revbensspjäll.. (vilt och vilt ;) den bara gick av) så nu sitter jag här med en halv framtand..ser inte klokt ut..:( Men ska åtminstonde gå med en kompis och inte på dejt..x)
(bröt av bägge framtänderna för en massa år sedan, så det var lagningen som knäktes bara. Men ändå…)
Ridningen idag gick inte heller bra.. fanns varken skritt, trav, tölt eller galopp hos hästen, bara grisepass.. efter många varv på volten med lättridning och innerskänkel i grisepass fick jag ett par travsteg. Då var Crow helt genomsvettig, blev vit i pannan av svettskum när jag gnuggade om honom efter att jag hoppat av, han var ju duktig som travade till slut… Men en bra sak var att han faktiskt klarade av att bli omkörd av både lastbil och buss idag. Känns som att trafiksäkerheten börjar komma fram :)
Underbar häst, dålig dag.. men nu står han i stallet, avspolad (var ju redan dyblöt) och med massa fleece täcken, oh jag ska på bio med et riktigt fult leende ;)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Du kanske ska se det som ett tecken på att bli vegetarian? :)
Uhm, nej :P
Senast det hände åt jag äpple, så ;)

HAHAHA! förlåt !. men jag vet exakt hur man ser ut med halva framtänder.. har också slagit ut min ena en gång, och MASSA lagningar har även rykt.. nu är det dock lngesen. PEPPAR PEPPAR!

tråkigt när det är framtänderna, hade det varit någonannan tand så hade det ju inte syns så tydligt…
Nej det är ju det..man ser ju ut som en muterad 7 åring eller nåt..är precis så att bara en tand syns när jag pratar nu..xD
Har tid hos tandläkaren på måndag :)