Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

emsems
0

hatar 3g. men i övrigt har jag nästan en sådan..

__iE
0

en sån har en klasskompis :) jag vill ha den :P men vet inte om den är bra - men fin är den iaf ;) :P

Scandi
0

hihi ja den är ju baby rosa o fiiin :) jsut nu har jag en nokia 5100, den stöt tåliga. den har varit jätte bra men den e ju så stor o tråkig.. har väl haft den i 3-4 år.. så d dags med en ny!!! har ni ngn annan att rekomendera??

linnrisedal
0

JA!!! Den är jättebra. min kompisfick en sån i julklapp och det e skit bra! man kan ta kort och lägga in på datan, köpa större minneskort, videosamtala m.m. Skit bra verkligen!

PimTheGreat
0

Jag har en sådan! Fast i grå. Den är jättebra tycker jag. Har täckning i stallet med den med då vi har 3G mast vid stallet. Jag e jättenöjd med den

shirley
0

#1 varför hatar du 3G?

emsems
0

dålig täckning. funkade i stan men inte i stallet. sedan var det mycket störningar med den, + att det blev en rätt dyr räkning, fast att jag trodde det skulle bli billigare. dessutom använde jag aldrig videon ändå.. bara fotade, coh det kan jag med min andra åxå. jag har den här nu http://www.samsung.com/se/products/mobil/mobiltelefon/sgh_x650.asp

den rosa =)

__iE
0

aaw, man ska ju ha rosa ;D

fast jag har naturell - vit x)

FummelFia
0

Jag har faktist en 3 telefon. Funkar faktist bättre än comviq på vissa platser. Jag har en Sony Ericsson z610i pink. Den är alltså rosa :-)

reddie
0

3g funkar knappt i norr. Inte i mina trakter i alla fall

Har alltid haft nokia telefoner men köpte en Ericson sist som jag är väldigt nöjd med

w710i

Scandi
0

pappa köpte telen t mig idag..:) han sa till försäljaren att han skulle ha en rosa.. men när vi kom hem såg vi att den va grå :S jaja..fick en ny tele iaf :) synd p å färgen bara..:(

__iE
0

va den ? har dom inte atgit fel mobil då ?

för jag vet en som har en sån du länakde till i #0 o den är rosa ;)

Scandi
0

jo d gjorde nog försäljaren..:( men men nu får jag har grå

PimTheGreat
0

#12 den finns i grå och rosa. Jag har den gråa

NinaToy
0

En sånn har min mamma.. :p

[Angel88]
0

jag rekomenderar Sony Ericsson K750i, jag har en sådan.

den har en 2megapixel kamera, radio mm… den har jätte bra teckning…. värkligen värd pengarna..