Händelser.
HejHej.
Det var faktiskt rätt kul idag i skolan. Två roliga saker hände iaf :P
Det första som hände var när jag, Rubi(Rubhel), Lina och Nicole(Mittnamn88) var påväg mot lektion i stallet så kastade jag och Rubi lite snö på varandra. Så tog Rubi tag i en gren som det var snö på och tänkte släppa den så snön kom på mig, men antagligen så råkade hon släppa grenen för tidigt så Lina fick snön på sig istället. Så skulle jag göra samma sak mot Rubi..Som hade hunnit springa förbi. Så tog jag tag i en gren och släppte den. Dum som jag var flyttade jag inte på mig och får all snö över mig själv. :P Riktigt blött och "mysigt"! :D
Det andra var när jag, Rubi, Paulina, Carro(Tallkotten) och Tobbe var påväg från lektionen mot skåpen och elevhemmet Vika. Så säger jag "Åhnej, nu måste vi ju gå egenom träden." Så säger Rubi typ "Man kan väl ändå inte gå igenom träden. Skulle jag allt bra gärna vilja se!" Så säger jag typ "Jaja, men emellan då." Så kommer det ett träd med en högre snökant runt. Så säger Rubi typ "Gå egenom trädet då!:P" Så puttade hon lite på mig mot trädet, så lutar jag mig lite för mycket åt höger när hon puttar mig, så jag ramlar rakt ner i snön. :P
Kanske inte låter så kul. Men det var faktiskt väldigt kul :P XP
/ Sara
/ Sara & Casper
Haha sånt där är ju jättekul! ^^ Förra vintern gick jag utanför skolan med två kompisar, Carl och Daniel, när det var sådär jättemycket snö.. Och så fick Daniel för sig att han skulle knuffa till Carl i snön, mot en såndär grön liten container sak som det står "sand" på. I samma veva fick Carl för sig att han skulle hoppa upp på den.. Gissa om han flög rätt ordentligt, över containern och ner i snön på andra sidan. ^^ Då hade jag kul kan jag säga. ;P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Hahaha fick upp en bild i huvet nu när jag satt och läste det ;P
/ Sara & Casper
haha, så kan man va xP
Det vart rätt kallt iaf ;)
/ Sara & Casper

Haha. xD
Imorrn, Söndag, ska vi i skolan åka till Bydalen :)
Ser inte fram emot all snö, kommer bli så mulad >_<
/ Sara & Casper
Blivit mulad oxå ^^ Mulad. Vem fasen har kommit på att det ska heta så? Låter helt flumm egentligen ;)
Haha ;P
Det är ett otroligt sjukt namn. :P
/ Sara & Casper