Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 386 ggr
Linda
0

Snälla grannar

Är så glad mina bästa grannar Monica och Anders finns alltid när man behöver hjälp,extra hagar,bete,hjälpa till att jaga hästar söker bra tränare..mer korn,havre you name it.

-Är det fler som har goda grannar ni vill nämna så hylla dem här i forumet man behöver ibland uppskattning.

mvh Linda

Ulla
0

Vi bodde utomlands ett par år och under tiden tittade våra nya grannar (vi var ganska nyinflyttade) Stig och Ingegärd till vårt hus. När de två åren hade gått kom vi hem igen mitt i natten efter efter en lång resa. Då hade de fyllt vårt kylskåp med mat för de förstod att vi skulle vara trötta. Gissa om det värmde?

Det känns skönt att ha grannar som man kan lita på.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Linda
0

-Oj!

-Visst är det skönt med sådanna vänner och grannar jag tycker att det borde finnas fler och tänk att de finns sådanna underbara.

-Själv försöker jag alltid vara vänlig och ställa upp och ibland på bekostnad på mig själv tyvärr..

-Men visst värmer det när man har medmänniskor runt om kring sig som tänker på en ibland.

-Det är samma med Rebecca min kompis hon finns även hon på riktigt! 

mvh Linda

Wanilj
0

Ja!! Vår granne kör hit hö en gång i veckan så det ligger i hans stora lada med ventilation o dyl… Vi har som sagt inte kommit i ordning riktigt så det är uppskattat!!

Linda
0

-Ja det måste ju vara uppskattat.

Sungria
0

Lindas grannar (och Linda och Charlie) är alltid där när bilen behöver dras upp ur diket oxå :)

Linda
0

#5 ja tillochmed en julafton för nått år sedan.

Du skrev bilen jag skriver bilarna..ler..

gejsa
0

Har inga speciellt snälla grannar. Generad

Faxlin
0

#7, måste hålla med dig. Mina grannar är inte så snälla de heller. Men man kan leva bra ändå, fast visst skulle det vara roligt att ha en sådan toppen granne som ni andra verkar ha. Vi har haft sådana grannar vi oxå, förrut innan vi flyttade dit vi bor nu.

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

gejsa
0

Här är attityden "sköt dig själv och skit i andra",

Fast tissel och tassel om alla det går bra. Snacka skit alltså. Den svenska avundsjukan ligger verkligen och gror här.

Förresten är du uppe kl 3 på natten????

Faxlin
0

SkrattandeJag måste ju. Det gick ju att börja fixa med iller sajten ju.

Har dock samma problem här med grannarna.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

gejsa
0

Det är nog vanligast att det är så. Tyvärr!

Linda
0

#11 Tråkigt.

-Vi har väll oxå vissa grannar vi kunde vara utan men är så glad att vi blev så väl motagna av alla här i byn.