klinik på tisdag

Oj då, lycka till! Men fick du inte klarhet i vad det var för fel nyss?

Vad är det för klinik du ska på?
Lycka till :)

#1 vi trodde att de va låsningarna men det va det inte jag hittade det igen. jag vet att det är något fel, frågan är bara vad???????
#2 atg i kalmar har en vet där jag tycker är super!
någon som vet vad man gör om hästen har ett skadat revben????

Hur är det skadat?
Har svårt att tänka mig att man i många fall kan göra så mkt åt skadat revben mer än se hur det är fel och ge vila och förhållningsorder.. Möjligtivs att man kan gå in och stödja revbenet genom att operera in någon sorts ståltråd eller så… Men jag är ju inte utbildad eller ngt.. :p

snuttan 2!!! Vad har du gjort?

det är inte säkert det e skadat. något vi disskuterat bara. vi vet inte vad felet är…..

Läste på din sida snuttan. Tror inte att du är avstängd. För då skulle du fått ett mejl först. Dom måste ju berätta varför och vad jag vet så har du ju inte bråkat på sista tiden här.

Jag rensade min dator på coockies (hur det nu stavas :p) och lite annat och då togs såklart att jag redan var inlogat jämnt bort. Sedan försökte jag loga in och då kunde jag inte komma in. Kan inte komma på vad för lösenord jag hade
Är dum nog att ha lite olika ibland på olika sidor… Och jag kan inte få "maila mig mitt lösenord"s-grejen att fungera!!
Svindumt. Så jag tröttnade på att försöka och skapade ett nytt konto :p

Jag bråkar alltid ;)

Ha, ha säkert gör du det. Mer eller mindre. Började faktist sakna dig. Såg att du knappt varit här i går och inte i dag heller. 
Blev så otroligt tyst här. Precis som när … slutade.

Behövs fler som inte vet när de ska hålla tyst och har för mkt tid ;)

Nja, det räcker med dig. Du är ju inte tyst en minut här. *ler*
Undrar om det inte är du som leder här på ridsport. Vi får se om lisette skriver ut det i dag. Det är ju den sista i dag. ha,ha