klinik på tisdag

Oj då, lycka till! Men fick du inte klarhet i vad det var för fel nyss?

Vad är det för klinik du ska på?
Lycka till :)

#1 vi trodde att de va låsningarna men det va det inte jag hittade det igen. jag vet att det är något fel, frågan är bara vad???????
#2 atg i kalmar har en vet där jag tycker är super!
någon som vet vad man gör om hästen har ett skadat revben????

Hur är det skadat?
Har svårt att tänka mig att man i många fall kan göra så mkt åt skadat revben mer än se hur det är fel och ge vila och förhållningsorder.. Möjligtivs att man kan gå in och stödja revbenet genom att operera in någon sorts ståltråd eller så… Men jag är ju inte utbildad eller ngt.. :p

snuttan 2!!! Vad har du gjort?

det är inte säkert det e skadat. något vi disskuterat bara. vi vet inte vad felet är…..

Läste på din sida snuttan. Tror inte att du är avstängd. För då skulle du fått ett mejl först. Dom måste ju berätta varför och vad jag vet så har du ju inte bråkat på sista tiden här.

Jag rensade min dator på coockies (hur det nu stavas :p) och lite annat och då togs såklart att jag redan var inlogat jämnt bort. Sedan försökte jag loga in och då kunde jag inte komma in. Kan inte komma på vad för lösenord jag hade
Är dum nog att ha lite olika ibland på olika sidor… Och jag kan inte få "maila mig mitt lösenord"s-grejen att fungera!!
Svindumt. Så jag tröttnade på att försöka och skapade ett nytt konto :p

Jag bråkar alltid ;)

Ha, ha säkert gör du det. Mer eller mindre. Började faktist sakna dig. Såg att du knappt varit här i går och inte i dag heller. 
Blev så otroligt tyst här. Precis som när … slutade.

Behövs fler som inte vet när de ska hålla tyst och har för mkt tid ;)

Nja, det räcker med dig. Du är ju inte tyst en minut här. *ler*
Undrar om det inte är du som leder här på ridsport. Vi får se om lisette skriver ut det i dag. Det är ju den sista i dag. ha,ha

Gör jag det så får jag sparka mig själv i baken och hitta något mer att göra, är ju pinsamt hur mkt man sitter framför datorn juh 

Ha, ha ja men jag då. Jag är ju så gammal och sitter här och skriver så mycket. Det är värre tycker jag. Jag får skämmas mer.
Skitsamma tycker jag. Man är inte äldre än man gör sig. *fniss*

Ja, det måste var jobbigt. hehe
Nej, nu ska jag gå ner och mocka och mata hästarna. hej så länge

Lycka till på tisdag Shirley. Håller tummarna för att det inte är något alvarligt.

shirley: hur dags behöver vi åka??
#6 Vad är det för fel på hästen då? Vad är det du/ni hittat på den som är fel?

#18 vet inte riktigt , vill ha tid på mej med henne…
# öm på en punkt vid ryggen framför flanken mer på sidan.. svårt att förklara…. som om att det skulle kunna vara sista revbenet, men kan lika väl vara något annat…. sliter snett samma sida bak me….
börja fundera på om hon därför själv "bildat" sin hjorthals.
hon har ju haft reaktion där sen jag hämtade henne, misstänker att det hände något när de som jag köpte henne av försökte tvinga in henne i transporten. alla de gånger hon välte hit och dit!!!!