Skolkörning
Finns det några här inne som håller på med skolkörning? :)
Vore kul om man kunde starta körning iFokus, men jag är bara 16 ;) Någon som är intresserad? :)
Själv har jag en liten B-ponny på 109cm som jag håller på att köra in, förhoppningsvis kommer vi ut på tävlingsbanorna till nästa år :) Stor kapacitet, så jag hoppas att allt kommer gå bra :)
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Sorry - kör Stella bara ur motionssyfte. Har ingen aning om vad jag håller på med, generellt sett. Går på känsla och sunt förnuft.
Vad menar du med skolkörning?
Skolkörning - dressyr, precision och maraton ^^
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
Vi tränar det men har inte börjat tävla på riktigt ännu. Men vi hoppas kunna komma ut så snart som möjligt och om vi hinner. Om vi bara hade fler timmar på dygnet!
Nej, har ingen riktig koll och tänker inte tävla, men kompisen sm hjälpr mig har lovat att hjälpa mig ''köra fint'' :P också..
Fast jag håller också på att köra in en liten ponny just nu :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Roligt att fler är intresserade av körning iallafall :)

håller också på att köra in min, dock ett år sen sist hon var för vagn=) första gången någonsin jag kör och första gången hon dragit vagn, bra kombination=P

Prova att lägga ut frågan på shetlandsponny.ifokus. Där finns ju många som sysslar med körning. Kanske även de andra häst och ponnysidorna. Tror nog det skulle finnas intresse för en körning.ifokus.
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~