Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 4766 ggr
[Alexandrae]
0

Ridskor från Hööks

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det ju 20% rabatt på bl a ridskor på Hööks, så jag tänkte passa på. Men jag vill gärna ha tips på bra skor från Hööks :) Nån som har nån erfarenhet av Steeds Active? (bilden)

Zadeira
0

Jag har bara erfarenhet av dessa från Hööks: http://www.hooks.se/product.aspx?productid=210045&deptid=78&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Tycker de är helt okej, inte de bästa jag haft men de duger absolut.

[Alexandrae]
0

#1 dom var riktigt snygga, men lite dyra för mig kanske :P

Elshira
0

Man köper skor som känns sköna och som ser ut att hålla till det de är tänka för. Är man rädd att de ska gå sänder osv spar man givetvis kvittot så är det bara att knalla tillbaka den dag någon söm ev skulle gå sönder :)

Hakuna matata!

Zadeira
0

#2, visst var de dyra, men jag har använt dem i princip i tre år nästan dagligen vår/sommar/höst och inte bara att rida i utan även eftersom jag jobbar som stalltjänst tre dagar i veckan, sen privat också. De är fortfarande hela och inte i närheten av att gå sönder nånstanns, så man kan ju säga att det är valuta för pengarna!

jsca
0

dom ser RIKTIGT sköna ut… och kostar ju bara 349 nu ! ska nog åka ut och testa imrg ;)

halludu
0

Jag beställde dem här skorna förra veckan så de kommer nog i morgon eller på tisdag! Hoppas dem är sköna : )

http://www.hooks.se/product.aspx?productid=210012&deptid=78&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

jsca
0

#0 - är dom fodrade tro?? det står ju ingenting om det.. så.. men å andra sidan ser de inte jättetunna ut heller?

[Alexandrae]
0

#4 jo men jag behöver pengar till annat just nu också :) Sen tkr jag ändå att 700 spänn är lite väl dyrt för ett par ridskor (A)

[Alexandrae]
0

#5 visst gjorde dom! :) Tror det blir dom. Fast jag vet inte om dom kostar 349 kr i affär också, elr om det bara gäller på internet :/ Jag ska iaf in till stan på onsdag så ska prova dom då, ser ju vad dom kostar då med :)