Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 2711 ggr
halludu
0

OT: Ni som bloggar.

Ni som har bloggar, får ni mycket "skit" kommentarer? Bara en fråga? Jag blir så ledsen när jag får det? Och varför skriver dom dumma saker för? Dålig självkänsla?

velepa1986
0

Jag får aldrig några dumma kommentarer faktiskt, trodde att de skulle komma var och varannan dag men inte en enda. Skulle jag börja få skulle jag ändra så jag skulle förehandsgranska alla kommentarer innan dom las upp.
Skulle tro att dom skriver elaka saker pga avundsjuka och dålig självkännsla. De finns alltid någon som ska hålla på och jävlas..

Sandra

Besök gärna
http://vitaunika.com/

emeliekarlssoonn
0

jag har knappt några läsare vad jag vet, utom dom som bevakar på bloglovin. :P  har aldrig fått elaka kommentarer. x]

halludu
0

#1 & 2 va skönt för er! Man ska nog akta sig för att vara förkänslig vid bloggande!

halludu
0

#2 Kommer inte in på din blogg :/ Står att jag behöver lösen för det?

Gronstedt
0

Vad menar du med "dumma kommentarer"? Om folk skriver att de tycker du har fel, så är det väl för att de tycker det. Men om de skriver skällsord och liknande, så är det inte mycket att bry sig om, då vill de nog bara såra för att själva känna sig bättre.

Zaphix
0

Jag och delfoderhästens ägare delar samma blogg, och vi har aldrig fått nån dum kommentar. Har väl runt 15 läsare per dag bara iofs. :)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Chestnut
0

Har ganska nyligen börjat blogga och har väl 1-2 läsare per dag bara och det är folk som jag känner ;) Så nej, inga dumma kommentarer.

Med vänliga hälsningar
Chess

JenniferH
0

Jag har en väldigt liten blogg, så jag har inte så många kommentarer. Men det är ju fritt fram för alla att skriva vad dom tycker och tänker precis som det är för mig, vissa formulerar sig väldigt illa bara :)

Rita-S
0

#0 jag tror inte du skal ta så himla illa upp om du får negativa kommentarer. Enligt min erfarenhet är det inte alltid så illa menat som det kan se ut då man har helt brist på kroppspråk och ansiktsuttryck samt tonläget. och är det någon som är riktig otrevlig så forsök att inte ta åt dig, dom kanske bara är avundsjuk?
Forsök heller att suga åt dig som en svamp av dom trevliga kommentarerna i stället. Och får du otrevliga kommentarer, forsök ändå att plocka dom isär och se om det ens kan finnast en gnutta där du faktisk borde ta åt dig, och forsök att bara ta åt dig faktaen och inte formuleringen! :) Det är mitt råd till dig.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida. 

halludu
0

Tack för att ni är så gulliga! : ) Tar åt mig som bara den av era tips!

Salish
0

Har inte direkt fått dumma kommentarer, men konstiga från någon "Den Orakade Fisken Pål-Kurt" som har hälsat att han gärna vill läsa mer om det marina livet O_o

jsca
0

jag får inte dumma kommentarer heller. DÄREMOT maaaaassor av folk som skriver typ '' fin blogg, besök gärna min'' eller "tittar bara förbi, läs min'' 

eller så ställer som en fråga och efter frågan. besök gärna min. och för att svara måste man ju gå in på bloggen. så df brukar jag strunta i de som skriver ''besök min'' :P haha

kalla mig dum, men det är sååååå tråkigt med folk som göra reklam för bloggen på MIN blogg.

Visst, man kan skriva ju sitt bloggnamn och adress i det fältet, men inte i själva inlägget ?

Zaphix
0

#12: Håller med, nu har inte vi det "problemet", men känns otroligt fånigt faktiskt.

Varför vill man ha så många läsare som möjligt? De allra flesta skriver ju inte direkt intressanta saker.

Jag läser bara bloggar från de jag känner eller håller på med samma sak som mig så jag kan få träningstips. :)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

jsca
0

#13 precis. läser mest hästbloggar, bara för inspiration och tips och övningar :) men alltså, sådana fjortisar :P som skriver bara för att man ska gå och och läsa. och det står ändå inget intressant.. 

Jag förstår det inte :P

ebengtssson
0

Jag har super tur att jag bara får positiva kommentarer :D Men någon gång får man ju avensjuka kommentarer och jag anser bara att folk som skriver sånt (sepciellt om de är anonyma) så är de bara avensjuka, vågar inte stå för vad de tycker och inte är nöjda med sig själva så de måste hitta fel hos andra för att ingen ska se deras brister….

Sätilaryttaren

Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)

satilaryttaren.se