Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 1291 ggr
halludu
0

Godmorgon Fredagen 19/2

Godmorgon på er!

Har legat i sängen en timme nu, vaknade av att pojkvännen försov sig till nya jobbet, Inte bra!!. Dagens planer är att förmiddagen blir lugn. Ska bara gå hemma och mysa. Sen äta middag tillsammans med jonathan. Därefter blir det stallet. Ska rida och mysa med Lilleman! Kvällen har jag inget planerat, insläpp bara.

Vad ska ni göra idag?

Min hästblogg. <-- smygreklam ;)

jsca
0

Godmorgon!

Ligger i soffan, MIN pojkvän tände lampan i sovrummet när jag sov sååå gott. snällt liksom. Dom har inte ringt mig från dagis idag, så i guess att de inte blir jobb idag ;P Ska ner på arbetsförmedlingen istället, och till helsingborgs stadshus och skriva in mig där också :)

Sen blir det stallet. har inte varit där på tre dagar nu. Snöade som F*N igår, så det är just nu VÄÄÄÄÄÄÄÄÄLDIGT tråkigt väder!

ska kolla tvättid, samt diska och städa lite lägenhet :P

Ha en bra dag!

lisette
0

god middag!

MIN man fick jag tjata på att han skulle gå upp imorse. med resultat att han blev skitförbannad på mig. suck!

ledig dag idag, ska inte göra allt för mycket. =)

jsca
0

männen i våra liv, säger jag bara. finns det ngn perfekt ? ;)

lisette
0

ibland undrar man ju. ;)

halludu
0

Haha håller med! : )

jsca
0

haha. verkligen.. de är väl som dom säger, man kan inte leva med dom, men f*n inte utan dom heller :O 

uuh--ooh, nu blev jag rädd ;)

jackiejohn
0

MIN pojkvän va hur trög som helst att få upp ja gick och tjata i 30min! Sen rusar han upp och skriker "För Faaan Erika bussen går om 15min!"

Hallå elr! de vet ja väl -.- finns en anledning till att jag försökte få upp honom i tid :o så vi fick rusa i halv snöstorm ner till bussen :) han vidare till skolan och jag byte buss och åkte hem till dalsland för att jobba :)

Hästarna är inne än….pappa och jag har en disskusion om dom berkligen ska ut i detta väder….det är en stor snödriva för vägen som går till hagen så de är tveksamt att Oskar tar sig över där :O får se hur de blir :) dom dör inte av att stå inne men god omvårdnad :D

viktoria91
0

ida ska jag göra lite läxa, har bara en lektion idag, samhällskunskap, skönt=) sen ska jag rida, blir nog barbacka med grimma+tyglar. efter dte är det hem till killens lägenhet eller vi är sambo och städa o pyssla lite. och en härliga lång varm dusch^^

Zadeira
0

Jag har ingen partner så jag hade en lugn morgon utan tjat. Däremot så jobbade jag, tack och lov tillsammans med kollegan idag, så det tog oss knappt två timmar!

Underbart att vara hemma kvart över nio en fredagförmiddag och ha helg!

WhoCares-01
0

iadg blir det en ordentlig skritt med Wilma. småtjejerna i stallet ska med på min ponny och deras egen =). efter det blir det städning på mammas jobb =150 till att lägga på horse-show. sen ska jag på kalas hos min kusin.

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3