God Morgon Torsdag 18/2
Ja god morgon på er alla! Tyvärr var det inte någon god morgon för mig.
Har varit lite förkyld hela veckan och nu i morse när jag klev upp så kände jag att förkylningen blivit värre…. 
Så idag blir jag hemma och kurerar mig!
Vill inte vara sjuk! Har inte TID att vara sjuk…. 
Godmorgon!
Samma sak här, har känt mig kass länge nu och det har varit segt att jobba men idag kom jag knappt upp ur sängen. Ont i hela kroppen och snuvig som attan. Jag har verkligen inte tid med det heller, hovis kommer kl 9 och ska ta 6 av hästarna bland annat fölen så jag måste ut till stallet. Ooooorkar inte 
Godmorgon!
Är lika trött nu som när jag gick upp ur sängen typ 2.5 timme sen.
Har matte just nu, ska göra ett eget bageri i ett program jag inte förstår mig på över huvud taget. I eftermiddag har jag muntlig svenska redovisning. Känns bra iaf.
Efter skolan blir det stallet. Har ridit varje dag sen i söndags så pålle får stå idag. :) Pysslar väll bara lite med honom.
När jag kommit hem är det bara placera sig med engelska boken som skulle varit klar förra veckan. Känner verkligen inte för det heller.. Suck.
Ska väll försöka anstränga mig lite.. Observera FÖRSÖKA..
God morgon!
Helt ledig från både jobb och skola idag, så jag ska ta en tur på stan och ha det lugnt. Jätteskönt. Ikväll är det kör som vanligt på torsdagar, ska bli skönt att sjunga idag.
Hästen var fullständigt odräglig igår, så vi hade behövt åka dit idag med egentligen men det finns inte möjlighet tyvärr.
God morgon
varit vaken en timma nu, coolt i natt fick jag sova otroligt. Har knappt sovit på 2 veckor. ska till stallet snart, har lunchen idag.
uch vad arg jag blev på stall ägarna igår. Hösilaget var totalt slut igår inte ett strå kvar och så hadde dem stuckit iväg. Där stog jag utan något alls, för alla andra hadde tagit det sissta till lunch foder samt middag. Detta fick jag dock sno, annars hadde min häst varken fått kvälls hö eller frukost… Grr… bara såååå dålig planering av dom…
Idag är det ingen ridning och vi har sportlov :) Först ska jag ut och rasta rn hund vars matte började jobba tidigt och kommer hem lite senare.
Efter det ska jag till kompisen som jag delar "stallvärdinne-tjänsten" med, vi hjälper nybörjare och leder. Ser även till att allt funkar med hästarna och barnen :)
God morgon!
Jag vaknade för 20 minuter sen, det var längesen jag sov så här länge : O. Så känner mig lite stressad! Men idag är det ju bara stallet som gäller, där ska jag göra detta:
- Mocka
- Packa hö, för morgon, middag och kväll.
- Fylla på vatten
- Blanda maten
- Hagträning
- Rida, har inte bestämt vad än..
- Rykta i all oändlighet!! Och bara mysa <3
Sen ikväll ska jag träffa älskling, och bara mysa med honom. Jag saknar han mycket när han jobbar : (..
Så idag blir det nästan bara stallet och soffmys med älskling <3.

God morgon!:)
Jag är faktigst oxå förkyld:S, nt kul.. Fast det är lite bra för då slipper jag Engelska provet i skolan :D….

Hej, i dag har jag förutom det vanliga stalljobbet fyllt på med ved för vi väntar in ett nytt snöoväder,vi blev fria från vår hemska hosta för 1 vecka sen, men i natt har vi båda två hostat som galningar igen, och det verkar hålla i sig. I går var jag i Landskrona och pratade med läkaren som ska operera mig, ( ska ta bort gallblåsan eftersom jag lider av en gallsten) han lovade att det blir inom 2 månader.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Det är inte bara jag som är drabbad av förkylningen då =)