Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 2229 ggr
jen
0

rolig uppfinning

haha, är detta sant? eller är det 1a april idag?

http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,982590,00.html

reddie
0

ha ha, snygga! Ser ut som det är en väldans knöl där bak. Man får inte ha allt för tighta brallor - blöjvarning

Rita-S
0

I just say omg!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

lisette
0

jag ska köpa sådana till andreas i födelsedagspresent!

elin
0

HAHAHA

/Elin

__iE
0

hahahhahahah

emsems
0

fy fan va fult… kan inte vara nyttigt för underlvet att vara instängt i plast.. gud vilka svaminfektioner dom kommer få..

PimTheGreat
0

hahahah påminner mig om de sexiga spinningbrallorna jag köpte för längesen när jag var aktiv i spinning….duktigt fula…hihi…var verkligen blöjvarning…

Alex
0

"Pruttlukten stannar i byxorna" Fatta vad det ska lukta när man väl tar av dem sen..Fot i munnnen

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

PimTheGreat
0

#8 Skrattande….Hemlis……………….hahahahahiiiiiiiiii*asgarv*

JMax
0

Jag skippar nog hellre ärtsoppan än har de byxorna…SkrattandeSkrattande!!!!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

jen
0

#8  urk!  gasmask när det är dags att ta av sig dom borde medfölja..

PimTheGreat
0

ni e roliga ni………..hihi

DojoKelder
0

men gud! skämtar dem eller..

PimTheGreat
0

men det är nog en bra produkt för de som verkligen har problem…. vad hemskt att inte kunna hålla tätt….. de som verkligen har problemen bryr sig nog inte så mkt om hur byxorna ser ut utan mer att de ska kunna vara sociala och slippa vara oroliga för att läcka och lukta….

lisette
0

förstå som det måste klia om de går sönder. glasfiberull.. *ryser*

gejsa
0

Herregud säger jag bara. Man slutar ju aldrig att förvånas. *ler*

Sara
0

Vet att det finns speciella kolfilter att ha i underbyxorna för dem som har riktigt svåra problem men de där vita plastbyxorna tror jag ärligt ingen skulle vilja ha. Jisses!

Sara

Sussi
0

Haha, okej de ser ju komiska ut och är komiska i sig men faktiskt så kan detta vara en lösning för många.

Vi som sitter här och skrattar får vara lyckliga men de finns ju faktiskt dem som inte har kontroll över ändtarmen. Avlägset för oss men verklighet för många…..

jen
0

#18 jo, visst har du rätt i det! självklart är det inte roligt för de som har problem.

(inkl mig själv ibland när jag äter stark mat) Generad men jag skulle noginte vilja ha en sån där bralla iallafall…

det roliga är ju just uppfinningen "fniss" och att just komma på den iden…

bebbe
0

Instämmer med föregående talare…skulle nog själv behöva ett par sådana när jag har ätit banan, för då är det inte nådigt att vara i min närhet.Generad

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

lisette
0

sitter o funderar på om den här kan kombineras med de som har blöjfetish? det är ju nästan samma konstruktion… *evil*

gejsa
0

#20# BANAN!!! Blir du dålig av banan. Tur att inte jag blir det. Jag älskar ju banan. Däremot lök blir jag pruttig av. haha

Murre_Uddiz
0

HAahaah xD

Scandi
0

hahha!! undar om dem verligen funkar??

bebbe
0

Jag älskar banan…men äter det bara om Inge och jag ska vara själv hemma, (han har blivit härdad)Generad

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

gejsa
0

#25# Ha, ha låter lustigt. Undrar vad du inte tål i banan eg.

steffy
0

hahahhahaha

Aourora
0

jösses!

[slo]
0

Mwahahaha, tänk om nån stackare har dom på krogen, och lyckas få napp! :p

Äh, det är naturligt att prutta lite ibland ;)

jen
0

snacka skit går ju, men det går värre att tugga hårt bröd med rumpan Generad

det brukar vi säga när någon har gaslarm….