Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: annonstorget
Läst 8278 ggr
MagganS-B
6

Stig Blanck, hästkonstnären

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en mapp med teckningar av Stig Blanck till salu. Numrerad och signerad upplaga. Finns på Tradera!

trex
0

Är du medveten om att du har skrivit 999:- i fraktavgift? Du får knappast några budgivare med det fraktpriset.

lisette
0

#1 bara för att det står den summan som frakt så betyder det ju inte att det kostar så mkt. har sett auktioner med en massa ettor som frakt.

trex
0

2#  Bjöd du på dom? Jag skulle aldrig bjuda på något med det fraktpriset. Härligt om det är juridiskt bindande, då sitter du där med en räkning, som du inte trodde var sann.

lisette
0

men givetvis är det inte juridiskt bindande! det är snarare så att man inte letat upp frakten än. men som svar på din fråga, nej jag bjöd inte på de auktionerna. tycker det är lite oseriöst när det är så många siffror. ;)

trex
0

Vet du det lr tror du.

lisette
0

hur ska det kunna vara juridiskt bindande? jag har inte skrivit ngt avtal bara för att jag bjuder på varan. att det sedan står att det är bindande är ju en annan sak. man riskerar att få negativt omdöme och kanske avstängd från tradera. men jag har väldigt svårt att tro att man ska kunna bli tex polisanmäld för att man lagt bud på en vara med en enorm transportkostnad.

trex
0

Iom att du bjuder ingår du i ett avtal.