Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettersjukdomarskötselvård
Läst 3358 ggr
Alma-G
0

Hur förvarar du dina ryktsaker?

Ja exakt som rubriken lyder undrar jag hur ni förvarar era ryktsaker och vilket sätt som ni tycker är det bästa att förvara dom på?

//Alma Glad

Surviver
0

Jag har mina i en korg som hänger på boxväggen, jag tycker det funkar bra.

Rita-S
0

Jag har en ryktlåda i en av bänkarna i stallet :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

BeatriceHolmberg
0

Har varsin ryktlåda till mina hästar :)

halludu
0

Har mina borstar i en miner hink som står i hyllan.

AndreaG
0

Jag har också mina saker i en hink. Jag såg en som hade sina i en kundkorg (som finns i mataffärer). Såg väldigt smidigt ut, lätt att komma åt allt :)

Cezanne
0

I en tygpåse som hänger på en krok utanför boxen.

Lorita
0

ser ni dom svarta sakerna på stalldörren, där är mina rycktsaker, svampar mm Glad

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Elshira
0

Jag har mina i en korg, har ingen särskilld borste för någon häst mer än att jag har blåa borstar till vita hästar och röda borstar till övriga (så att jag inte från brunskimmlar eller massa andra trevliga färger xD)

Hakuna matata!

CelsiusT
0

Jag har en ryktlåda som jag har mina grejjer i, men tyvärr har jag lite för mkt så det har svämmat över. SÅ nu har jag tagit fram en vanlig plastlåda som jag har packat ner sådant som jag inte använder så ofta och sedan har jag ryktlådan på den med dom grejjer som jag använder oftare. Lätt att komma åt och kunna ta med ut när man står ute och grejjar, men skönt nu när jag inte har så mkt saker i den men kommer ju endå lätt åt dom grejjer som jag "lagt undan".

Medarbetare på westernridning.ifokus

lennartsdotter
0

För tillfaället i en tygpåse utanför boxen. Enkelt att inte behöva bära bort dom varje dag :)

WhoCares-01
0

jag har en stor ryktlåda där jag har allt möjligt. bl.a. borstar, putssaker, sporrarna och hästgotta =)

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

Klasselover
0

Två ryktlådor till min pålle, en låsbar och en öppen som man hänger över boxdörren :)

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

jackiejohn
0

Hästarna har varsin ryktlåda :)

AusaBausa
0

2 plastlådor med lock som jag har ryktborstarna i.

WinterPrince
0

I bilen. Näe, men har dom i en hink, men den svämmar över ibland och då hamnar grejerna i bilen.

Maja
0

I en låda i sadelkammaren, fungerar toppen!

HannaT
0

I en hink.

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

emeliekarlssoonn
0

Hade borstarna i en sån här ryktväska förut. Har nu lagt dom i en mindre korg i en av trådbackarna jag har i skåpet eftersom borstarna blev så stumma av att ligga i ryktväskan.

sus-sharon
0

varsin stapelbar box som har lock med snäpplås på. borstar och lådor tvättas och desinficeras ett par gånger om året.

medarbetare på djurskydd.ifokus

ThunderClap
0

jag har rycktpåse typ, sådan där ifrån eskadron med sidfickor och grejer, förvarar den i mitt skåp.

lisette
0

#7 *nyfiken som vanligt* vad har du i kubikdunkarna ute i hagen? jag har i hinkar, men det blir så himla skitigt så när jag fixat sadelkammaren blir det en sån grej att att sätta på väggen som man kan ha borstar och annat smått och gott i.. återkommer med länken lite senare. ;)

Lorita
0

#21 inget Ametist fick leka med dom innan vi skull såga ner dom…….vilket vi inte gjorde utan vi gav bort dom, så det är en flotte idag Skrattande

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Linnea
0

Jag har ina i en ryktlåda i sadelkammaren. Använder bara en borste så den är inte så jobbig att bära dom 5 metrarna till boxen. Allt annat i lådan används mest till utställning.

Skynda långsamt så går det fortare.

Alma-G
0

#20 Var har du köpt den? Har letat ett tag efter en sådan, känns som att det skulle vara bra kvalité :)

[Angel88]
0

i en över knökad jätte stor rosa rycktlåda!!Skrattande

Alma-G
0

Jag menar ryktväskan inte skåpet Flört Tack ändå :D

lisette
0
Alma-G
0

#28 Åh, jag menade Eskardon ryktväskan, men super tack ändå! Skrattande

Zaphix
0

I en ryktlåda som egentligen ska stå på en hylla, men brukar stå lite var stans i stallet..

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

[chriistina]
0

I en stor hink vid uppbindningsplatsen.

Zadeira
0

På jobb har alla hästarna varsin tygpåse hängande på sin box med sina standardborstar, sen har vi lådor uppkruvade på väggen i stallgången för extraborstar och annat sånt smått och gott..

Bellman har sina saker sån här: http://www.hooks.se/Product.aspx?productid=710046

Cilla89a
0

hink.

Medarbetare på Dressyr.ifokus

bebbe
0

Jag har en krubba som jag hänger undan när den inte andvänds

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst