Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 1289 ggr
denisesalomonsson
0

OT - Alla hjärtans dag!

Hoppas att ni alla får en bra alla hjärtansdag med mycket mys och geléhjärtan!
Själv ska jag spendera min dag med hästen (ska iväg och träna) och blogga lite, sedan måste jag ju plugga också, har ju prov imorgon *suck*.
Vad ska ni hitta på för mysigt och roligt idag? Glad

Mvh Denise!

TovaHult
0

Dagen för min del började med att jag och barnen bakade hjärtformade scones :) Nu blir det snart pizza och så en lååång ridtur i det strålande vackra vintervädret! Solen skiner från en klarblå himmel här, hoppas det är lika fint hos er också!

Ha en bra dag =)

lisette
0

god kväll!

har varit o jobbar 45 min idag, sen haft besök av (förhoppningsvis) bragos blivande fodervärdar. snart dags att börja på middagen.

Gronstedt
0

Jag tog mod till mig och lösarbetade pluttan i ridhuset igen - av någon anledning har jag varit jättenervös för att släppa henne lös. Men det gick jättebra och hon var kalasfin, även om hon gav sig iväg åt fel håll ibland. Men vad kan man begära, det är bara sådär fjärde gången vi gör det och första gången sedan i september.

Lorita
0

#2 men då har du ju bara en häst eller ska hon tillbaka till ägaren Obestämd

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

lisette
0

#4 ska låna en åring av en i byn.

förhoppningsvis blir det lite annorlunda lite längre fram. en bekant ska bara ha en häst och då kanske hon har sin här då.

Lorita
0

en är lagom Skrattande………..säger jag som har fyra Skäms

[chriistina]
0

Jag spender förmiddagen iväg med mina föräldrar och träffa lite vänner.
Sen nu var jag i stallet nyss. Hjälpte till att ta in hästarna, fodra m.m. för deras ägare var sjuk. Kändes som en snäll sak att göra idag också eftersom det är alla hjärstans dag. (Sjvälsklart hjälper jag alltid till, men det brukar inte behövas så mkt hjälp). Hästarna fick extra hö och morötter idag också.
Skritta ut barbacka på ponnyn, det var mysigt.

lisette
0

#6 ja en är ju ypperligt, men synd om hästen bara för att man själv är bekväm och inte hinner. ;)

Klasselover
0

Har spenderat dagen med pojkvännen och en långpromenad i vårsolen med hästen :)

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Lorita
0

#8 det är en period då barnen är små som varken tid eller pengar räcker till max en, nu när jag köpt den förta studentmössan så finns väldigt mycket mer tid igen Glad men inte en dag med mina barn skulle jag vilja vara utan, var tid i livet är fin tid och en del av livet Skrattande

Golden-Lady
0

äta kladdkaka med hjärtströssel och fira att jag har haft min häst i exakt ett år idag :D min lilla alla hjärtans häst <3

Elshira
0

Här hemma är varken jul, nyår, alal hjärtans dag eller ens födelsedagar särskillt speciella.

Vad det gäller mig så har jag alltid fått saker när jag velat ha dem och därmed spridit ut dem under året istället för att man ska få en massa saker man inte ens vill ha endast när man fyller år och när det är jul~

Känner vi för att ge en present till någon så gör vi det ändå =)

Och jag "firade" denna dag precis lika mysigt som de flesta andra helger med min pojkvän. vi brukar gå ut och äta och kanske se på bio när vi tycker det skulle vara lite uppiggande - inte för att ett pr trick för alla affärer finns ;)

Alla dagar kan bli precis lika bra - men livet blir vad man gör det till! En del har tråkigt för att partaja någon gång ibland, själv väljer jag ett glatt liv med lagom mycket varje dag istället =)

Hakuna matata!