Vad tycker ni om henne?
Morfars unghäst på premieringen sommaren -08
Hon är inte vuxit jätte mkt mer, men rent generellt hur tycker ni hon ser ut i kroppen (Vet att hon är lite väl kraftig, ganska rund om magen men som sagt hon är inte inkörd elr inriden än)
På premieringen fick hon 38p och hamnade alltså i första klass! Hennes mor ska vara ett diplom sto om jag inte minns fel och hennes pappa heter Malvin relativt känd avelshingst om ja inte minns fel här vet dom flesta vem han är iaf ;)
Skulle vara kul att höra vad ni tycker om henne? Hon är mellan 150-160 i manken.
Vad ni tycker om hennes exitör, Inte super bilder men ja lägger upp dom jag har ska även lägga upp en på hennes far som va på samma premiering :)

Ååååååå nr 4 var så fin!
Hon var en riktig fin och trevlig häst. Ser inget fel med hennes kropp (lite rund som du säger, men inget farligt övervikt, det rättar nog till sig med arbete sen). Jag hadde nog vurderat henne glatt om jag var på let efter en ny häst.
jag kan dock inte uttala mig om hennes eksteriör, jag är inte skicklig nog, men hennes summa 38P¨talar ju rätt tydlig att hon är i övre skikt av sin ras iaf :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Kan inget om hur de ska se ut, men hon var jättefin. Älskar hennes färg. :)
Väldigt svårt att se på bilderna men överlag mycket fin. Värd sina 38p tycker jag. Inga stora exteriöra avvikelser utan det är mer smådetaljer. Det enda jag kan tycka är att hon kunde haft lite bättre svansansättning och har lite tunna ben i förhållande till sin kropp. (kanske beror på att hon är lite rund om magen).
Du vet inte hur poängen var fördelade? Är ju svårt att se benställning och skritt och trav på en bild :P
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km

Tack så mkt! :)
Bilderna är kanske inte jätte bra men man ser henne ju iaf ;)
Hennes färg är gudomligt fin tkr jag! :D
7# Nej tyvärr, vet inte om morfar kommer ihåg de heller…
Hon ser ut att ha klena ben i förhållande till kropp ja men jag tror att de nog kanske jämnar ut sig när hon är färdig i sin inkörning och inridning så att man kan börja motionera henne regelbundet? :)
Är det någon här som vet vem Malvin (hennes far) är? :)