Nu går det fort
Jaa, snart är det vår, hästarna ska ut på sommarbete, stallet tvättas och målas, sen är det snart tid för första auktionen, guuud vad tiden går fort, tycker det inte är länge sen det var höst och tid att ta in hästarna.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
haha, det är sant bebbe, det går for när det väl kommer igång, men du, skillnaden är att i år är det en bäbis extra på auktionen, inte som är med, men som är där :)
Ja, snart är det faktiskt dags för betessläpp! Vintern verkar bli mild här nere, så vi räknar med att kunna släppa i mitten av april.

Ha, ha jag tror att det blir en sen vår eftersom vi fick vänta så länge på vintern. Som förra året ung.

jag läääängtar till sommaren. då ska vi måla huset, förhoppningsvis stallet med. bygga ut en altan. försöka få till ett staket här hemma. får se vad ekonomin tillåter.
har ni bestämt datum för auktionerna bebbe?

#4# Va! Har ni gett upp det andra huset nu?

# 4 Sommarauktionen blir den 21/7 och hästauktionen den 1/9
och jag ser fram emot att ha en liten bebis vaggande i sin babystol här hos mig 
Bebbe! En loksele och 4 hjulig vagn/rockard whatever beställd härifrån! :D
Kommer troligtvis vara i skåne och jobba över sommaren. Kan man parkera Hary hos dig på sommarbete Bebbe? :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

#7 mycket möjligt, kan inte säga något ännu.
Jag vill oxå ha sommar! För då kan man rida ut hela dagarna, ssyrran ska få tävlingshäst och vi ska ev skaffa egen hästgård…*drömmer om gården*

pmar dig gejsa

#6 skriva upp.. .:D