OT: Uppdateringar om mig & Lord!
Som många vet, är Lord utlånad på foder, och det går verkligen toppen för dom! Den 20e februari går kontraktet ut, och jag hoppas givetvist på en förlängning av det! :)
Jag rider nu även en unghäst några gånger i veckan, han blir 5 iår, och det funkar jättebra! Har även blivit tillsagd att om jag vill, får jag en häst uppkörd till mig. Mer om det vet jag inte, då jag inte frågat mer om det. Men ska göra det.
Ja, då var min oro över för några månader till! Rebecca ville förlänga 3 månader, så kontraktet är nu tills den 20 maj! :D Men det tråkiga är att jag kommer fortfarande ha kris med ekonomin och kommer nog att bli tvungen att sälja honom till hösten tyvärr! :(

Kan hon inte ha honom längre på foder då , så du inte behöver sälja honom till hösten ?
Tyvärr så kommer jag nog inte alls ha råd med häst på lång tid. Det tar i hjärtat, men det är nog det som gäller i höst. att försöka sälja honom i höst, eller se om hon vill fortsätta ha honom! Men om jag får tillbaka honom, så är problemet att jag inte kommer kunna ha honom alls.
Skönt att det går bra, men trist att behöva sälja… Men bättre det än att stå utan pengar om det händer något. Vad är det för unghäst du eventuellt ska få? Och ska du bara ha den då, men ägaren betalar allt? För annars blir det väl samma sak där…? 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
jag ska sätta igång den, för den ska säljas. Men jag kan endast göra det om ägaren betalar allt, annars så är det klart att jag inte kan ta det erbjudandet.
Unghästen är min kompis häst, som jag bara hjälper till med och rider från 2dagar i veckan :)