Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 2028 ggr
[Zkold]
0

R.I.P älskade Fnatten

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Idag gick min kompis frieser bort på helsingborgs djursjukhus :(

Här är en film som jag gjorde till dom för några dagar sen, jag kan inte titta på den för jag börjar bara gråta…

Alla tankar åt dig Karin <3

Cilla89a
0

Hemskt tråkigt :( Vad hände?

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Alma-G
0

Nu börjar tårarna komma i ögonen, hoppas hon får det bra i trappalanda och att dom/ni ses igen <3
Undrar som #1 och hur gammal den blev, rest in peace.

[Zkold]
0

Han skulle fyllt nio i år:( ingen ålder alls. Det hela sattes väl igång med en foderförgiftning i oktober, sen blev han sämre och när han hade så dåligt imunförsvar kom det mer grejer… det upptäcktes en fistelgång i buken (jag förtsår inte riktigt vad det är) sen fick han bukhålsinflammation. Opirerades två gånger tror jag… dom gjorde allt för att han skulle få en chans, men det gick inte mer :( Han fick somna in i stället. :'( kan inte fatta att det är sant….

Alma-G
0

#3 Så ung, så fel.. Hoppas ryttaren lyckas ta sig igenom detta och förstå att det inte var hennes fel. Det är så lätt att själv ta på sig skulden "/ Men ibland bara händer saker.

[Zkold]
0

#4 de tar nog ett tag:( jag tror inte hon klandrar sig själv. Felet från början var att förra stallägaren hade glömt att stängsla av en del av hagen där det låg mögliga ensilagebalar som han ätit av:( klumpigt gjort…

WhoCares-01
0

det är så fel när hästarna dör för tidigt =( känns som att det händer allt för ofta nu mera. all creds till ägaren som inte gav upp

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

BeatriceHolmberg
0

Stackars Karin .. :/

[Zkold]
0

:( ja de är inte rättvist!

Diizkmedel
0

R.I.P!

That that don't kill you can only make you stonger