Hästen jag aldrig glömmer...
Guli Tindra *Tindra*.
Jag älskar dig! Har sagt det för få gånger, men det är helt sant. Trodde inte att du betydde så här mycket för mig. Nu sitter jag här och gråter. Känns som att det aldrig kommer sluta. Smärtan, den otroliga smärtan som bränner överallt. Och att du ska bort, till några människor som jag aldrig har träffat. Det känns fel. Det skulle ju vara du och jag, och jag och du. Jag vet att smärtan kommer försvinna en dag, men just nu så tvekar jag. Att förlora en sån underbar vän blir för mycket. Som tur är finns fortfarande Skrållan kvar, hade inte klarat mig annars. Klarar inte av att skriva nå mer just nu. Den hemska dagen är imorgon. Dagen då jag kommer förlora mina bästa vän..
All I can say is that I Love You
Ant that I really, really do<33
nu funkar det inte att ladda upp bilder heller -.-'
men det kommer

Jag fattade som att du ska sälja henne?
Får man fråga varför? :/

Du kan trösta dig med att hästen (?) troligtvis får ett bra hem. Hoppas du kmr över det, och hittar en ny hästkärlek <33
#2 inte min häst, men jag har haft den som min egen. Allting körde ihop sig så då ska hon få flytta :/
#3 jag ska ju ta åsnan som stog som sällskap till hästen. Får jag stallplatsen som jag vill ha så..

4# Åh du…, JA de är inte roligt :8 Men hon får de nog bra ska du se! :)
#5 näe, verkligen inte :( Ja, jag hoppas det. Hon förstjänar det bästa<3
Men tänk på att hon faktiskt fortfarande lever! Jag förlorade min bästa vän i Januari förra året, det är en smärta och sorg som inte gått över än.
Men din polle lever iaf fortfarande, var riktigt, riktigt glad för det! Man vet aldrig när det är helt över ! Och vem vet, ni kanske möts igen!
#7 stackars dig :(
Men det känns som om hon lika väl skulle vara död. Hon ska ända till Finland. Visst, hon lever. Men jag kommer nog aldrig få se henne igen :/
Håll kontakt med den nya ägaren så kan ni maila eller skriva brev så att du får följa din häst även i framtiden? Det kan inte vara omöjligt.
#9 kan ju fråga om hon vill. Känns fortfarande hemskt..
Stackare! Men du kan ju alltid åka dit och hälsa på henne.
#11 Kan ju inte bara åka till Finland utan vidare ;) Skulle kunna ta det som en semester att jag svänger förbi. Men det blir bara 1 gång om året :/ Annars har jag träffat henne 4-5 dagar i veckan :P
Jag vet hur det känns att förlora sin favishäst. Min stora favorit blev såld för några år sedan och det krossade mitt hjärta totalt. Det värsta är att jag inte vet var hon är och har inte lyckats finna nån ledtråd för att kunna hitta henne. Mitt tips till dig är att försöka hålla kontakten med de som ska köpa henne, så kan de säkert vilja skicka lite bilder och ge dig lite info om hur hon har det. De kommer säkert vilja ha kontakt med dig kanske för om de nu skulle ha frågor så kan de bara höra av sig =D Ett år känns länge men när året väl har gått så kommer det kännas som om tiden har flugit förbi =)
Hjärtekrosset går över men saknaden kommer alltid att finnas där =P