fruktansvärt
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,983475,00.html
Det här var inte direkt någon nyhet för mig,då jag redan visste att problemet fanns,men kanske inte så mycket som jag trode.
Hur kan man utsätta ett djur för sexuellt ofredande,eller kanske låter bättre att säga,hur fan kan man ha sex med ett djur?
jag och en vän till mig satt för ett tag sen inne på ett annat forum,och då var de en tråd där"älskar att ha sex med djur"vi läste vad han skrivet,och sen sökte vi på google för att se fall de fanns sådana här sidor.
Vi hittade ett fler tal bilder på människor som hade sex med sina hästar och hundar.
Jag blir så sorgsen när jag ser de,stackars djur som inte kan skydda sig själva.
och så kan dem med å skriva att djuren tycker om vad dem gör med dem,nej ush.
" I Sverige är det nämligen tillåtet att ha sex med djur"…stog i artikeln.

det är inte olagligt, det är sant…
finns gamla trådar om detta med. någonstans.

Ja jag vet att det inte är olagligt,men de borde bli,men vad skulle de hjälpa,alla gör ju som dem vill ändå.:D

Fattar inte att det inte är olagligt. Det borde klassas som våldtäkt.
Helt sjuka människor finns det.

Ja det borde ju de,men det är helt omöjligt att veta vilka som gör såhär med sina djur/:
vi har fått sätta lås på vårat stall i skolan och en övervaknings kamera, och det beror på att det finns folk som gör mycket sjuka saker.. flera hästar har fått trubbiga saker upp körda i vissa prevara områden.. och så har det funnits sjuka människor som skär upp magarna på hästar.. så nu är hästana skyddade det går inte att komma in i stallet utan nyckel..
men jag är nu rädd för brandrisken och att våra hästar skulle bli innebrända inan någon skulle hinna få ut dom.

Ja, det är helt sjukt alltså. Fy fasiken.
Sånt där är bara så sjukt. :(
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Så j.vla äckligt.. stackars djur. Människor har ingen hjärna *inte alla* skäms

Äckel päckel……

det är ju helt j***a sjukt ju fy f**n… va tänker folk med??? jag vet inte vad jag skulle ta mej till om jag hittade ett pervo i stallet, jag hoppas någon hinner stoppa mej i alla fall innan jag gjorde något j****t dumt. idioter………
Jag håller med om att vi borde ha en lag som tydligt förbjudet ALLT tidelag.
Som det ser ut nu har politkerna tyckt att lagen att man inte får skada sina djur ska täcka tidelag, men det gör den helt uppenbarligen inte då det inte alltid går att visa så tydligt att djuren blir grovt skadade utav tidelag…
Är hemskt att vi ska ha såna krypphål i lagen!
jag säger som jag sa i tråden om rodeo-filmen.
jag skäms över att vara människa