Kul att se Gejsa!! =)

#2# Ja, ni borde väl ha lika mycket ung. Bor ju inte så långt härifrån bara 12 mil ca.

#11# Ja, är ju lite dålig på att ta foton och visa dom här. Men i dag tog jag mig i kragen eftersom det var så fin dag med så mycket härligt snö……

Ni kan se dom hoppas jag?

vad mycke snö du har ^^
vi har fått snö idag ^^ snöat hela dagen *suck*
tack vare det blev bussen försenad ca 45 minuter >.< ngn olycka så dom fastande i kö .. *dubbel suck*

Ja, jag är jätteglad för det. 
så mysigt ni verkar ha det där ute ! :)
Vad mysigt. :) Här har vi också fått en massa snö nu..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Lika mycket som här ser det ut som. Men är det inte kallt då? Kan ni rida i kylan?

ohhh, vilka mysiga bilder!! har tyvärr inte hunnit komma ut o ta bilder än, men jag kan berätta att solnedgången var vacker! ;P

mysigt med så mkt snööö!

Putt vad jag blev avis, vi har bara ca 2 cm
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
Vi har ca 10cm och det är hur härligt som helst :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Ja, nu trivs jag verkligen. Detta har jag längtat till hela vintern ju. Och så läser jag på smhi:s sida att vi kanske rent av får +2 grader redan på fredag.
Får passa på och njuta nu. Men nu i kväll har vi -15 så det är inte så mysigt förstås. Det ideala är ju ca -2 grader.

blev dubbelt jäkla modem
-14 här vid mitt jobb.

Fina bilder Gejsa. Ser så härligt ut med den vita snön och blåa himmelen.

imorse när jag kom ut hade betforen fryst, hästarnas vatten i hinkarna var det hinna på. badkaret ute i hagen var jättefruset… :S
huaa, 12 minus när jag åkte till jobbet i morse,..

#32# Ha, ha visst är det svårt att få fina foton på en svart hund? Tur att det finns snö ibland så man kan få bra foton. Har ju själv två svarta hundar.

Jäklar vilket härligt foto du tog struten. Ser ju ritat ut nästan.

#32 Sicken söt sak!!! :)
#34 Fast det är inte alltid lätt i snö heller.. Kan ju ofta bara bli en svart fläck i allt det vita..;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#37# Jo, man ser ju iaf vad det är då. *ler*
#38 Hihi ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#40 - Han saknar framkropp tror jag.. :P
Han ser nästan ut som en stor, svart, ilsken råtta med huggtänder om man kollar noga..
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#35 tackar:) taget från fönstret ut mot bakgården, fast har lekt lite med kontrasterna i photoshop
#42 - Hahahahaha.. Hmm.. Det har du rätt i.. *kliar sig i huvudet*
Undrar om hans uppfödare var säkra på att labbe-tiken parades med en newfoundland/labbe och ingen råtta.. :P
#44 Ring och fråga. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport