Jag e svag för tecken!!
tycker bara att det är sååååå fint med tecken!
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=93775
kika på denne/denna…mums!:o)

så vacker ponny

roger har ju bara en "vanlig" bläs. sen ahr han ju vita tecken på benen. men det mest utmärkande är fläcken på magen! han räkans inte som skäck av ngt slag, han är en fux med en stor vit fläck under buken. sök själva om ni inte tror mig, efter racer roger på http://www.travsport.se/shestinfo?kommando=visa
Gud vilket vackert utrycksfullt ansikte den har! Kanske lite tjejigt för en valack :p
ja de är så fint! …sen är jag så svag för rosa mular… vet inte varför men men:o)
Har dock aldrig haft en häst själv med mkt tecken, endast liten stjärn:o)
Jag är också svag för tecken! Så underbart fint. :) Speciellt på mörka hästar, mörkbruna, bruna, svarta, rapp osv. Men även på fux är det läckert!
Min Windy har även hon bläs - trots att hon är skimmel. Bildbevis… ;) -> (och bry er inte om mig som ryttare, jag ser allmänt skum ut och tårna pekar rakt ut)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#6 häftig bild!!!

6# var är hästen? hhiihihi cool bild

wanilj, du vill inte bli ägare till en 

Hon har en gen som passar bra i knabstrupperaveln 

#11 ja hade det varit lite mindre häst som jag sökte så! Hon är fin din tjej!

är svag för fuxar med heeela jämna strumpor på alla benen. otroligt vackert.

#15# Synd! Då tycker du väl inte om Gobban. Han har bara två vita bak. *snyft*

kan väl tycka om honom ändå? lite stor för min smak bara.. :p tycker bara det är ngt visst med höga jämna strumpor. tycker det är ovanligt.

Ja, jag börjar också falla för mer mindre hästar. Gillar ju fille och gejsa. Sorro är också för stor tycker jag. Ju äldre man blir ju mindre hästar. *ler*

slutar kanske med varsin falabella för dig o mig.. ;)

ha ha nej så små vill jag inte ha. Vill kunna rida dom också. inte prydnad bara.

Wanilj - Rosa mular? Då måste du ju komma up o pussa på Lady, hon har en liten söt rosa mule som är helt underbar ;-)

Min medryttarhäst (svart) har en spretig stjärn (nästan som ett kors), och vit underläpp, tycker det är lite speciellt. Så har hon halvstrumpor bak. Hennes föl har en bred bläs som det går in en brun flik i vid ögat, ser lite roligt ut, och också strumpor, kommer inte ihåg på vilka ben.
Såg en bild på en islandshäst på nån salusida, ett svart sto med vit mule, det vita var precis droppformat, jättesött.
Fuxar med vita tecken är också snyggt.
#20 prydnad att ha i hyllan elr? ;D haha, nee då :) Falabellor e asgulliga

#23# Jo, visst är dom gulliga. Men lite för små för mig. Går ju inte att rida dom precis.

#28 vad är det för stam? Stanford?

Han är okänd men enligt henne vi köpte honom av så är han efetr en hingst som heter Bob Herceg-2.
jaha. så ser hans avkommer ofta ut nämligen

okej. positvt eller negativt? vad är det för hingst?

#21 du kan ta med henne hit:o)
Jag ÄLSKAR fuxar med en stor (inte för stor bara) bläs och fyra vita strumpor!
#25 Shit, hade bara huvudet inte varit suddigt hade det varit en skitfin bild ju :D
#26 Nämen gud va söt :p
Jag är förälskad i Wildas bläs, tycker det är charmigt att den är sned men hade nog varit ännu finare om den varit rak. :) Windys är i stort sett likadan fast sned åt andra hållet, och den syns ju inte så bra eftersom hon är skimmel.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Ja Slo, jag tycker själv att det fölet har ett jättenäpet ansikte.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
haha slo, det såg jag inte ens ;) så noga kollar jag :)
Hehe bubbel, så kan de gå :) Jag tycker iaf det var riktigt fint om det inte hade varit lite väl suddigt! :D
när jag köpte min första häst så ville jag absolut ha en dam med tecken.. absolut inte vanlig brun… vad tror ni jag kom hem med till slut? Jo visst! En brun donna med en vit balle som enda tecken!!

toppen

hihi, slo, tack för det. får försöka få till en ny sån bild, blev lite sur på mig att den var suddig. å andra sidan kan inte jag få henne att sluta dammsuga med mulen..:P

#57 superläcker bild o överläcker häst!
håller med lisette där rubi, vad är det för häst ?
Själv är jag inte alls särskild förtjust i tecken.. Det finns vissa jag kan tycka är fina, men då ska det vara något speciellt utan att det ser konstigt ut, så det är väldigt få. Fuxar med bläs är det absolut tråkigaste som finns i mina ögon, men det är väl bara för att det är så extremt vanligt hos islandshästen. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

jösses så mycket snö ni har gejsa !

Hi hi ja jag sa ju det över 4 dm snö har vi. Kortet togs i dag.
men 4 dm låter inte så mycket som det är . helt galet ju !haha.

Nej, jag vet. Men det räcker mig upp till knäna när jag går i snön iaf. Ska visa några foton sedan som jag tog i dag.
Hätte fina bilder allihopa :)
/ Sara & Casper