Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 1380 ggr
halludu
0

Är så j*vla förbannad!

Måste bara skriva av mig, är sååå sjukt förbannad. Har ledigt denna veckan från passen i stallet. Så min lediga fredag. Då får jag ett sms kl 18.30

"Kan du ta in hästarna ikväll, pappa är inte hemma och jag ska in till stan?"

Hästarna går in vid 21. Jag blev bara så j*vla förbannad på detta. Åhh! Bara för att hon aldrig har tagit in hästarna innan. Hennes pappa gör jämt det bara för att hon ska festa. Och dum som jag är skiver jag, "Ja, det kan jag väl…" F*n också! Blir så ledsen på mig själv…

Vad ska jag göra?

Rita-S
0

Lära dig säga nej i bland med, fast nu har du redan lovat så då sitter du ju där nu i kväll.. men lär dig säga artigt men bestämt "nej tyvärr kan jag nog inte i dag" nästa gong om du värkligen inte vill

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

ellinorrasmusson
0

Jag hade sagt, nej tyvärr, du får skippa stan och ta det. Skit irriterande när dom kommer på det så pass sent också..

// Ellinor Rasmusson
medarbetare på
engelskt fullblod ifokus

Cilla89a
0

Jag hade också sagt nej ;) Hon frågade ju faktiskt "Kan du?" Så det är bara till att säga, "Nej, det kan jag inte" :P

Medarbetare på Dressyr.ifokus

AusaBausa
0

Så har jag oxå fått sms och sa blankt nej…är det deras dag att fixa stallet så får dem se till att ha löst det innan om de ej kan..SJÄLVKLART hjälper man till om dem blir riktigt sjuka..

lisette
0

jag hade nog velat säga nej. men sen hade den lilla rösten undrat: kommer hästarna in?

har varit med om att folk skulle ta in mina hästar, kommer hem kl 1-2 på natten och då är hästarna ute fortfarande. då var jag totalt vansinnig.

swedensess
0

tänk att du ska byta stall snart… då slipper du henne =)

Keno
0

min spontana tanke är ju att man faktiskt får skylla sig själv om man säger ja. du hade ju ändå ett val och du valde att ta in hästarna istället för henne. get over it och tänk på det nästa gång. :)

Lorita
0

Jag hade sagt ja, annars vet man inte hur hästarna blir intagna sen hade jag tagit kontakt med hennes pappa och pratat med honom om att hon gör så här.

Hade jag varit yngre (idag ska jag ju föreställa vuxen) hade jag nog pratat med mina föräldra också så att dom kunde var med som stöd.

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Rafflan
0

Om du tar hennes kväll kanske hon kan ta en av dina sen då? :)