Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 450 ggr
DojoKelder
0

oväder

Börjar blåsa upp här nu! Snöat innan idag men det har regnat bort igen..
Hur är vädret i övriga sverige?

Milli
0

här regnar det… var nästan snöstorm förut, självklart när jag var i stallet… så nu regnar all snö bort, nödvändigt att snöa då!

__iE
0

hm, nu tror jag inte det blåser så mkt, men det gjorde det innan.. snöade gjorde det imorse o lite ligger kvar ;D Blekinge ^^

Mandysan
0

Snöar och blåser, tror jag^^

DojoKelder
0

#2 vart i blekinge bor du? vi har ingen snö kvar i Ronneby och här har det börjat blåsa upp först nu..

Milli
0

nu har det börjat blåsa ganska mkt här också…

bubbelbubbel
0

här har det snöat, men det regnar nu, och blåser sata….

lisette
0

ja var tvungen att gå ut och kolla hur vädret var…

det blåser lite grann här och nästan all snö har försvunnit..

DojoKelder
0

#7 Hade det inte räckt att titta ut genom fönstret? ;) hihi

__iE
0

#4, i Mörrum :) fast snön har tydligen smält bort nu ^^ hahah, och det börjar blåsa lite mer nu :/ ^^

Marre79
0

Det snöar o blåser har väl kommit nån dm med snö…men det skulle visst regna i morgon o sen skulle det bli ca 15 grader kallt igen!

lisette
0

#8 då ser jag ju inte om det blåser. det är helt mörkt ute och jag ser bara en lampa långt borta… :D

DojoKelder
0

#11 haha ok.. jag tänkte inte så långt! är ju själv "stadsbo".. här har vi gott om lyse så ja ser på de få träden som finns om det blåser eller ej.

fridak
0

här har det snöat mitt på dagen, men det slutade blev +grader, smälte och började sedan regna. det har inte blåst så mkt här……än, ska jag väl tillägga.

fridak
0

här har det snöat mitt på dagen, men det slutade blev +grader, smälte och började sedan regna. det har inte blåst så mkt här……än, ska jag väl tillägga.

gejsa
0

Här har vi precis fått 0,5 plus och fortfarande snö iaf.

bebbe
0

Det blev inte så farligt med blåsten här i alla fall.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Milli
0

nu vräker snön ner ute :/ usch, hatar ju snön!

DojoKelder
0

här lugnade det ner sig ganska snabbt igen och idag har vi hyfsat väder.. ingen snö!!

RubHel
0

Här snöar det lite lätt. Myysigt! Ligger ungefär 2 dm på backen =)

bubbelbubbel
0

nu är det bara isfläckar kvar här…

lisette
0

#16 men här blev det… ;)

vaknade 6,15 i morse, helt beckmörkt ute. fick trava mig fram efter ficklampan. in på dass, kunde inte spola eftersom det inte fanns vatten… inte dricka heller, som tur var hade jag vatten i ett glas…

ut till pållarna som blev lite suspekta på en ficklampa. men det gick bra… 

kl 10 kom strömmen igång igen med ett brak.

gejsa
0

Hi, hi blev du strömlös din krake. Vi fick säkert minst 4 dm snö sedan i går morse. Strömmen har vi haft hela tiden. Vi har galopperat i sommarhagen i dag t o m. Snö upp till knäna. Härligt. Nu har vi -5 grader.

bebbe
0

#21 Vad har jag sagt till dig om att ladda upp med vatten både till toa och till dryck o dyl????När ska du lära dig lyda "gammelmoran" *fniss*Skrattande

lisette
0

jag hade ju ingen aning om att det skulle bli storm ens.. :D vaknade av att det smällde till när datorn fick ström. sedan var det ett gäng helikoptrar som var ute o rekade skogen med…

DojoKelder
0

jaha.. idag kom den hatade snön.. snöar till och från hela tiden nu..Skrikandes
Dumma väder!! vill ju inte ha nån snö ju..

Alex
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I Karlstad har vi snö..

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

wewwa
0

Äntligen har det blivit snö här… jippie. ; )

PimTheGreat
0

Min Pim blev glad över snön i alla fall…inte jag…så kallt ju….brr. Men det blir ju lite ljusare så …..

shirley
0

myspys me snö!

gejsa
0

Just nu -11 grader. burr

__iE
0

snöat hela dagen idag ..

bebbe
0

stjärnklart, lite blåst och -4,7

[MatildaW]
0

Hm, lite mulet till o från, ca 10 minus och 1 - 3 dm snö :P

gejsa
0

Vi hade -17,5 kl 9 i morse. Nu har det ändrat sig till -10 vi hade nyss sol. Men det var bara en kort stund tyvärr. Så vackert ute nu med gnistrande snökristaller. *suck*