Gbg Horse Show
Någon här som ska till Göteborg Horse Show?
Isf, vilken dag?
Har funderat lite men om jag åker blir det nog bara mässan.
Skynda långsamt så går det fortare.
Jag har tänkt att åka till mässan, men det har visat sig att det ligger en omtenta den helgen. Så sätter jag tentan imorgon (så jag slipper omtentan) blir det nog en tur.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km

Vill gärna se tävlingarna (mest showerna) men har inte riktigt råd och mässan är det jag helst vill gå på.

Det är tänkt att vi ska åka på mässan. Förmodligen på torsdagen. Om det inte krockar med jobb
Blev bjuden av stallet (som fått typ 20 biljetter) för att jag hjälper till, sedan fick jag i julklapp av mamma & pappa.
Så heldag på både fredag och söndag! :D
När är det?
Jag vill jättegärna åka dit, men har en Växjöresa inplanerad då istället, vilket också ska bli jättekul. =) Får satsa på Sthlm senare iår :D

Fick seriebiljett i julklapp, så ska dit alla dagarna. 
Jag vill gå på dressyren antingen på fredagen eller lördagen. Problemet är att det är utsålt på lördagen och på fredagen jobbar jag på dagen.
Men ska försöka ordna på något sätt, vill verkligen se dressyren då den ryttaren jag provjobbade hos i November ska rida :)
Nån tur till mässan blir det nog iallafall, jag bor ju 10 min promenad bort.
#8 Vem då? :)
Tentan gick kalas idag så det lär bli en tur.
Frågan är vilken dag är bäst att åka på? Ska bara gå på mässan.
Har ni några erfarenheter av vilken dag det är minst folk?
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
#9 Matthias Rath. Han red i Globen med.
Jag åker dit på fredagen, fick biljetten av min pojkvän i julklapp.

Jag, Haags och Biffbirger här på forumet ska gå på fredagens shower och mässan på lördagen. fanns inga biljetter kvar på lördagen, inte ens halva dan…
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Jag ska gå förmiddag torsdag och heldag lördag 

Jag och J-Parnebo ska vara där på lördag förmiddag. 
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
#11 Aha, ska skika lite då kanske :)
#16 http://www.pixbox.se/usr_show_id180264_page0_order1.html
Bilder jag tog på hemma på deras gård
#17 Snygg häst! Ska heja på dom 

Jag ska dit två dagar, dock vet jag inte vilka än ;)
Josefinejumpforjoy.blogg.se

#10 Lördag och söndag är där mest folk, de andra dagarna är det nog ganska lika. Däremot så kan man ju tänka på att de flesta som kommer dit tittar på tävlingarna vilket innebär att under föreställningarna så är där nästan ingen på mässan ändå.
#5 25-28 februari
Jag och några kompisar planerar att gå på mässan. Vilken dag vet jag inte. Showerna kommer jag antagligen se på tv så betalar inte för det =)
Medarbetare på westernridning.ifokus

Ska till mässan på söndagen den 28:e (min födelsedag btw).
älskar att handla på mässan sista dagen på eftermiddagen. Då går det oftast att pressa priserna ytterligare 
#22 Fast å andra sidan så finns det inte så mkt kvar, så om man vill åt något särskilt så är det bättre å vara där tidigt =) Annars håller jag me dom att det är roligare och billigare på söndag em
Medarbetare på westernridning.ifokus
Åh, jag vill verkligen gå,,
malin och sandra sa det till mig i typ oktober att jag och en kompis kunde gå och jag och kompien tänkte beställa biljetter och allt,, men ingen vågade bli medlem för att kunna beställa så det blev inte av, sen frågade jag emelie om vi kunde gå och hon ville,, men hon ville inte heller bli medlem så det blev väldigt fel…
Sen blev det december och då var det ju försent att få tag på "bra" biljetter ;) ..
Men jag hoppas att jag och sandra, kanske malin beror på om hon orkar och kan eftersom att hon har haft svårt med graviditeten och allt, går på messan!
Men som sagt,, jag hoppas verkligen på att gå på messan! om inte så vet jag inte vad jag gör :P
Och jag som har köpt en system och allt och hoppades verkligen att få ta med mig den och fotografera i massor.. lärde mig ännu mer om inställningarna som jag kunde använda när jag skulle fota.. men icke då 
Aja,, hoppas att det blir nästa år :D Får vara ute i goood tid!
suck,, har för många systrar så ni fattar inget.. så jag skriver namnen ist! så alla namn är mina systrar=)
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

#24 Medlem? Var? Det är bara att beställa från ticnet..
man måste ju skriva i namn och sånt ju ..
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

#25 du måste vara "medlem" på ticnet
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

#23 Brukar mest vara så att jag igentligen inte behöver nåt från mässan, men kan inte låta bli att shoppa 
jag å en tjej i stallet ska dit hela lördagen och förhoppningsvis får jag låna kamera + teleobjektiv från skolan då med =)
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3

#27 Det var länge sen jag beställde biljetter.. Men namn och sånt mäste dom ju ändå ha hur ska dom annars veta vem som beställer..