Alternativbehandlaren...
kommer till Fontane idag. Ska bli spännande och höra vad hon har att säga om min lilla kille…..

Ok, lycka till! Ska själv ta ut eqiterapuet. Stavas?
Vad för alternativbehandlare är det du ska ta ut?
equiterapeft tror jag det stavas.. Equi är ju häst eller hästdjur, terapeft är delen jag inte är säkert på hur det stavas :p

terapeut tror jag d stavas

ok.. Lycka till gumman!!! du får berätta hur det gick sedan..

equiterapeut

Nästan rätt då *ler*

Det gick bra! Han hade bara en låst ländkota…. ska hålla igång honom och ska ha återbesök av henne när han gått ordentligt i ca 3-4 veckor…. efter när vi släppte ut de i hagen brallade han loss fullständigt…..och de andra hästarna med då givetvis. Linda och jag skrattade gott åt dem, men mindre bra att de gör så när de e nybehandlade (shirley också behandlades) de ska ju ta det lugnt då..men vad kunde vi gjort???….de for runt ordentligt i hagen och lekte. Fontane såg riktigt glad ut….:)

Ja, det var ju skönt att höra. Vi får se om dom hittar något på mina när dom kommer. Ska ringa och beställa en tid bara. Det kommer ju att ta hela dagen. Dom räknar med 1½ timma per häst och det är ju 7 hästar.
Ja, ett varmt täcke och stå samma dag som dom är behandlade annars kan det nog lätt åka tillbaka tyvärr. Inte bralla iaf. *ler*

så nu ska jag upp och röntga shirley, hoppas inte på nåt alvarligt….!
röntga rygg ev ultraljud
röntga bakknäna
jag känner bestämt på mej att de e nåt!
Han tyckte säkert det var skönt om en späning och kota lossade :D

#7 Skönt att allt gick bra!
#9 stackare! Hoppas bara att det inte är något allvarligt!! Ring om de är nåt!!

#9 jag följer med dig om du vill….. säg bara till så jag hinner bli ledig från jobbet. Kram
på tal om equiterapeuter så läste jag detta i tidningen idag…..
http://www.kkuriren.se/kkuriren/standard_artikel.php?id=66192&avdelning_1=101&avdelning_2=101
hoppas de får fortsätta 

#13# Oj då, det är två av dom tjejerna som går där nu som jag har kontakt med. Dom ska komma och kolla igenom våra hästar ev. Får väl snabba på med attt ringa då.