Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 455 ggr
*L*
0

hur många forum

Hej en fråga hur många forum är ni på dagligen?

jag är på:

illersveriges forum,illercafes forum och ifokus

Faxlin
0

Hmm, jag är här, på omplaceringsdjurs forum och på illersveriges forum.

Fast fler lär det bli. Finns alldeles för lite att läsa än, fast jag uttökar hela tiden.

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

gejsa
0

Vad är det omplaceringsdjurs forum? Adress?

Jag är här, på katterifokus, bukefalos. Sedan tjattar jag lite på hotmail under tiden. Kollar på blocket, hästnet, expressen och aftonbladet och hemnet. Det är mina favoriter.

*L*
0

ja jag vill ochså veta adressen till omplaceringsdjur forum!

hästnet har jag slutat med kollar bara läget ibland

Mandysan
0

#2 Vi gör exakt samma saker!Förvånad Förutom att jag är på agria istället för katterifokus.

Faxlin
0

Om ni går in på:

www.omplaceringsdjur.se

så har de ett forum där. Det handlar en del om djur som behöver akut hem. Sedan har de massvis med olika för olika djur sorter. Lite tråkigt med att det är så otroligt många kategorier, men roligt i alla fall, för det är lätt att hitta vart man ska skriva någon stans.

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

*L*
0

ja där vill jag praoa!

Faxlin
0

SkrattandeDet ligger i Söderhamn. Kan du ta dig hela vägen dit då? Om du kan det får du säkert komma.

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

*L*
0

blääää jag hatar allt som ligger för långt bort!

Faxlin
0

Skrattande

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

gejsa
0

#4# Vad lustigt. Men vad händer på Agria eg?

Mandysan
0

Dom har ett litet forum där som är ok och några spel..

gejsa
0

Jaha, har bara sett att dom har fråga veterinärer osv. Har nog inte gått och tittat på allt på Agria.

*L*
0

inte visste jag att dom hade forum där

gejsa
0

Inte jag heller faktist.

Faxlin
0

Har själv upptäckt en massa nya roliga sidor här på iFokus idag. När jag varit nästan ensam här ute.

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

Linda
0

-Vad kul!Glad

Faxlin
0

SkrattandeJapp, något som är lika kul är att jag ska fixa en sajt angående illrar här på iFokus. Jätteroligt tycker jag.

Audiatur et altera pars

Linda
0

Roligt välkommen i gänget!

Faxlin
0

Hmm, kommer nog att fråga om hjälp av dig. Hoppas det är okej, jag menar om jag kör fast eller undrar över något.

Audiatur et altera pars

Linda
0

Absolut kan du det och var aldrig rädd att fråga någon av "pojkarna" de är underbart hjälpsamma..hmm konstigt nog får jag mer hjälp av Staffan änn av min sambo (Charlie system ark.) Men givetvis kan du även alltid fråga honom han är nog mer hjälpsam mot er andra sajtvärdar änn mot mig.."Skomakarens barn har de sämsta skorna.."

Faxlin
0

SkrattandeJa, det brukar vara så. Känns skönt att man har folk att fråga i alla fall. Vill ju att det ska bli bra liksom.

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Ha, ha helt rätt Linda. alltså ang skomakaren… och även hovslagarens….

Faxlin
0

Jasså gejsa, har du en hovslagare i familjen eller?

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Oh nej då. Men man brukar höra det. Att hovslagarens hästar är sämst skötta. Iaf har jag hört det. Generad

Faxlin
0

Skrattandeokej då. Jag har också hört det. Men jag trodde du hade sådan tur att du hade en egen.

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Nej, sådan tur har jag inte. Men jag har gått på en tappskokurs så jag kan om jag vill. Men vill oftast inte. Ringer hovslagaren i stället.