Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 806 ggr
Anna
0

Bilder från idag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Imorse vaknade jag upp och såg att det var lika trist väder ute som vanligt, dvs mulet och lerigt. Men bara någon timma senare var det ca 5-10 cm mjuk, fin snö på marken och snöandet fortsatte!

Jag och en kompis åka upp till stallet (min älskade Wilda fyller ju 6 månader idag) :) och vi tänkte bara fotografera lite i hagen samt gå en promenad med Windy, mamman.
Vi fotade iallafall i hagen men det snöade så mycket att det blev snö på linserna och bilderna blev lite suddiga tack vare det, även med min systemkamera, men roligt var det. Sedan tog vi in dom och ryktade lite innan vi ledde ut Windy och lämnade Wilda i stallet.

När vi kommit en bit och var ungefär utanför paddocken snöade det rejält och blåste iskalla vindar så vi beslutade oss för att inte gå i skogen utan istället rida en stund i paddocken, barbacka alltså med bara grimma + grimskaft. Windy är så lydig så det var inga problem! Varm och skön var hon iallafall eftersom hon hade stalltäcket på sig.

Lägger med lite bilder från idag, både från hagen & från ridningen. :) Underbart med snö! Och imorgon planerar vi att tolka. 

på de två första bilderna i den bildserien här -> är det jag & windy. till höger är det jag & wilda i hagen.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Anna
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer tre till bilder.

De 2 bilderna längst till vänster är Wilda som busar och den till höger är Windy & Wilda tillsammans.

annaattlid.se

[Quellii]
0

Vad mysigt med nysnö ^^ Jättefina bilder också, Attlid! :)

Anna
0

#2 Ja det är verkligen superhärligt! :D

Bilderna är fotade med dels min Nikon D50 (de i hagen, bildserie 2) men det snöade ju så förbaskat så det blev ju lite suddigt. De andra i bildserie 1 har min kompis fotat med min gamla kamera som hon har köpt av mig, Canon S3 IS. :)

Tack! Längtar tills imorrn då vi ska tolka.

annaattlid.se

Mandysan
0

Jag tror att du får ta bort översta bilden, det är inte tillåtet att lägga ut bilder när man rider utan hjälm.

Anna
0

#4 På den när vi står still har jag inte hjälm men jag tänkte bara sitta på henne. Sedan när jag galopperar har jag hjälm, dock är den ju avklippt som du ser. Jag rider ALLTID med hjälm.

annaattlid.se

reddie
0

Fina bilder.

Mandysan
0

#5 Okej, jag tror dig;) men jag tänkte bara så att du visste att det va så…

Anna
0

#5 Jag förstår att du sa till också :)

annaattlid.se

__iE
0

fina bilder, som alltid ;D

Maja
0

Fiiiiiint!! :)

Alex