Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 1122 ggr
Klasselover
0

Shetlandshingst/vallack köpes

Hej! Vill köpa en shettishingst eller vallack, 2-7 år, gärna inriden men inget måste. Vill gärna köra in själv. Bör vara så pass lätthanterad att 4-åring kan pyssla med hästen.. Kommer användas till körning av äldre ungdom samt lätt ridning av 4-åring. Det mesta av intresse, hör av er om ni tror ni har något jag kan vara intresserad av! :)

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

VeronicaP
0

Hej Vi har några shetlandshingstar och valacker till salu .

Du kan gå in på våran hemsida och titta på dem .

Mvh Veronica

Likeabug
0

Jag har en shettins-hingst till salu. Om det fortfarande är aktuelt, hör av dig! :)

exitingsvillemo
0

#2 ska du sälja din plutt? Hade inte du köpt honom för inte så länge sedan?

lisette
0

#0 var bor du?

ausabausa har ju en tvåårig hingst till salu!

finns annons här på ridsport.

exitingsvillemo
0

#4 Ja just det, Lille Keso.

Jättefin kille med mycket bra stam (E:Perigueux v Isala U:Östertorps Kefir UE:Almnäs Origo)

AusaBausa
0

#5 Tack!

Ja han är kvar..finns att se på min hemsida www.kasebackensstuteri.se både foton o en liiiten film på honom..

Likeabug
0

#3 jo. jag köpte honom för att han var inte särskilt skött när jag hittade honom. Nu när han fått lugn o ro o massa kärlek, börjar han ju bli otålig:/ o jag är 1.73 lång, utan någon som kan rida osv. + att vi inte har en enda körväg:( så han vill ju komma till någon som kan aktivera honom…

Klasselover
0

Jag har redan hittat en häst som jag har haft i två veckor nu, så tråden kan låsas, men tack ändå för alla svar  :)

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.