vi ska börja ge mackan det nu.. köpte det igår.. o enligt tabellen ska han ha ca 2,5 kg o när vi vägde d så var 2 l= 1kg.. vi vägde d på hövågen. ngn som har erfarenhet av det fodret?? jag tycker sj att d ser väldigt gott ut o luktar gott..luktar vitlök o mynta :D

putttt

Jag har Dodson och Horrells Competition Country Mix, men vet en annan som haft Pasture Mix till sin.. :)

putt

nej, tyvär

nope

putt
Nix. Ger Fibergi Låg, ska byta till Bas när Låg:en är slut.

vi har precis börjat med det..innan fick han korn o groov. men d här skulle va ett bra foder till äldre hästar tydligen.

Dom skriver så mycket alla som gör foder. Men man ska nog titta på höet och se sedan vilket foder som passar.

mm.. vi ska byta hö för jag tål knappt d vi har nu bara nyser..brukar inte ha så mkt problem med det nu.. så ska byta till ngt annat. ska se då om vi kan fixa analys.

Det kanske är dammigt då?

mm lite grann.. ska byta i slutet av månaden. bytar delvis också för att de andra blir små tjuriga för att jag inte vill gå upp på loftet o hämta hö..vill inte d eftersom där e ju ännu mer hö = masssor av damm.. men vissa blir sura av d o tycker d är orättvist så..
Jag ger D&Hs Safe and Sound. Är mycket nöjd, mycket bra kvalité på fodret.
nope…