Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 518 ggr
steffy
0

hur hittade ni .....

hur hittade ni till denna sidan? nyfiken Skrattande

jag själv gick in på google för att läsa om ekollon är farligt för hästar eller inte(efter diskussioner på stallet), då kom denna sidan fram,så nu är jag här.Glad

[slo]
0

Det var carcar som drog hit mig… ;)

LinaN
0

Det var Lisettes fel at jag hamnade här :D

Precis som det är hennes fel att jag har Harry idag ^^

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

DojoKelder
0

det är nog Pimthegreats fel att jag är här.. tror de va hon som lockade hit mig..

Anna
0

Jag hittade hit genom www.foto.ifokus.se. :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

[slo]
0

#2 det är en mycket ond människa ;)

kacka
0

Det gamla shetlandsforumet lades ner och det bildades ett nytt här så då kollade jag upp vilka andra ämnen som fanns här så SÅ hittade jag hit…

reddie
0

genom ett annat hästforum

Loa-bg
0

Genom Lisette, hon tipsade mig om den.

lisette
0

#2 likaså mitt fel att du har lajv sajten… *fniss* och att rita är här och att hon har fm sajten… i äm eeeeevil… :D

# 5 puss på dig med hjärtat ;)

# 8 bra va?? ;)

Mandysan
0

Genom ett annat forum…

__iE
0

annat form- hastnet

sofie
0

Är medlem på andra iFokus forum och så ville jag börja rida igen, så jag blev medlem här då också :)

Marre79
0

Det var Gejsa som sa att jag skulle bli medlem här!!! På det viset är det!!!

[slo]
0

#9 Kyss

Snuttan
0

Min extra-tränare /nät-tränare tyckte jag skulle läsa ett inlägg hon hade skrivit här eftersom det var mkt snarlikt det vi disskuterade.
Sedan läste jag ett tag saker som hon skrev och blev medlem då jag behövde kontakta en medlem här för att svara på en annons.

[slo]
0

#15 Vem är din extratränare? :)

Snuttan
0

"…." som nu iofs slutat skriva här lagom till att jag började gapa en massa, så nu får jag ju prata själv :P

[slo]
0

#17 Jisses, det var henne jag tänkte på… Tänk vad man kan upptäcka för likheter bara i hur folk skriver och vad dom tycker :)

Snuttan
0

fasiken hamnade i fel tråd… Gaaah

Kan iallafall skriva svar till Slo när jag ändå gjort inlägg :P

Jag har tur med båda mina tränare, de är väldigt lika mig privat. Är båda kvinnor med störda föräldrar, lite asociala eller har problem med folk och gillar att debattera.
Att vi sedan även delar åsikter i ridning och hästhållning förenklar destomer. :p

Men det är klart, rider jag för tränare (om det nu bara hade varit en eller två spelar ju ingen roll) som pratar mkt om den tyska utbildningsskalan (vilket båda mina gör) så kommer det ju självklart bli som så att jag som elev tar efter och gör det samma, eftersom det är det jag lär mig och det är mitt mål. Sedan så har jag även sökt mig till det utav mig själv (tyska utbildnignsskalan och hur hästar och ens egen kropp fungerar, tror båda mina tränare kan läsa ut antecknignarna jag fick ifrån naprapaten om vilka ryggkotor och muskler som är fel med de latinska och medicinska termerna och namnen).  

Min ena tränare leker även extra psykolog åt mig eftersom hon vet hur det är att befinna sig i helvetet jag gör och hur man ska ta sig ur det (kapa trådarna med sina föräldrar i kort). 

Kan även bero på att jag även pratar (och skriver) rättså mkt med mina tränare, gör ju det flera gånger i veckan, så de blir ju även ganska stora påverkningskällor på mig (som är ungdom) i hur jag beteér mig och tar efter. Babbel babbel :p

AusaBausa
0

länkade mig hit  genom ett annan forum…

RubHel
0

Jag blev tipsad av ByeByeSandy

[slo]
0

#19 Där ser man, men det måste vara rätt skönt att ha så tajta tränare :)

Wiemona
0

Googlade efter bilder på min förra hästs föräldrar och hittade då en tråd här som de diskuterats i!

Milli
0

genom annat forum

Johlin
0

Genom ett annat forum

Snuttan
0

Intressankt tanke även med att man kan lista ut vilken person på detta forum jag tränar och disskuterar mkt med, läser man på dressyravdelningen på buke är det nog rätt tydligt för den delen med vem jag rider för. :p

[slo]
0

Hehe, ni har lite lika åsikter och skriver snarlikt :) Dessutom har jag för mig du skrivit nåt om det tidigare nu när jag tänker på det ;)

gejsa
0

Ja, det var ju därför som jag trodde att …. hade bytt namn till snuttan. Skrattande

gejsa
0

Hi, hi nu gjorde du mig nyfiken snuttan. Får man fråga vad du och ….kallar sig på buke?

[slo]
0

Gejsa, …. kallar väl sig W eller nåt på buke, har för mig hon skrev det när hon var aktiv här :)

Snuttan
0

…. skriver inte på buke, är min fasta tränare som skriver där. Jag heter ScissorHands på buke, men skriver inte där mkt längre, utan läser mest.

gejsa
0

#30# Ok brukar ju aldrig läsa om dressyr på buke. Mest allmänt och foder och om islänningar. Så jag har nog missat henne. *ler*