Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 421 ggr
shirley
0

visst e han fin!!!!!! ni ska veta att han e saknad

………min toppen!!!!! huvudet värker…….vi kände varann utan och innan…nu  han ju borta…..klarar detta inte….. hjälp mig

shirley
0

…från Pim nu,…. vi sitter och pratar minnen…blir för mycket för shirley… men jag finns här….men hon e knäckt…….

shirley
0

från Pim igen,….vet inte vad jag ska säga!!!! toppen var allt för henne….han var som min Fontane idag..i ålder…. bara att hon hade toppen från början…… usch…hjälp oss/HENNE………………………………………..

MiaMaria
0

Men oj, vad här hänt! Tänker på dig Shirley!!

DojoKelder
0

Shirley!! Jag förstår dig precis!! Livet är inte det samma utan ens bäste vän… Det känns helt tomt inom en och en bit av en själv saknas.
Våra små änglar har det bra där de är nu och du vet lika väl som jag att den dagen det är vår tur.. kommer de att stå där och vänta på oss. Då sitter vi upp tillsammans du och jag och galopperar bort över de evigt gröna ängarna. Men till den dagen får vi försöka att stå ut med den enorma saknaden.
Toppen och Dojo springer redan ikapp där uppe!

bubbelbubbel
0

säger som miamaria, vad har hänt ?
och säger som dojo, att jag också förstår dig..

DojoKelder
0

shirley fick ju ta bort sin älskade toppen för ett tag sedan.. hon hade haft honom från "början"..
Kan tänka mig att allt med min Dojo nu har dragit upp Toppen lite mer igen..
Shirley: Det va såå skönta att följa med dig till stallet i onsdags och få tänka på lite annat och prata med någon som verkligen förstår.. Är dig evigt tacksam! Du vet var jag finns om du vill prata.. du kan ringa närhelst på dygnet!

shirley
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

shirley
0

shirley
0

shirley
0

shirley
0

shirley
0

shirley
0

shirley
0

shirley
0

shirley
0

här e min älskade saknade vän igen… Toppen!

Sussi
0

Jag förstår att det är jobbigt men kanske ändå inte hur jobbigt det är eftersom jag inte (ännu) har vart med om att ett djur man älskat så högt gått bort. Tyvärr är det något vi alla som hästägare, alla som sitter här på ridsport i fokus, någongång får erfara.

Det finns ingeting vi kan göra för att förhindra det, det ända vi kan göra är att ge våra djur ett bra liv medan de levde, sen är det inte i våra händer mera.

Och jag är hundra procent säker på att Toppen hade ett suveränt liv hos dig och du gjorde det som var bäst för honom. Han lever i dina minnen nu.

Tänker på dig!! *tröstkrama i massor*

gejsa
0

Kram från mig. Förstår er sorg fast jag inte har varit med om det ÄN.

Murre_Uddiz
0

Ja, han är jättefin! Säger som #18.. fast våran ena älskade katt är bortsprungen och det värsta är att man inte vet var han är, om han lever eller om han är död..Gråter

JMax
0

Kram…Gråter

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

bebbe
0

Tröstekramar

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

E_hjo
0

Men vad tråkigt….! =´(

NinaToy
0

Vad tråkigt… man får vlä inte lov att visa bild utan hjälm?…
Har själv vatt med om nått sånthär… :( Det får ta den tid det tar att sörja. :(