Efterlysning!
Söker information om varmblodsstoet Edlas Queen född 1997. Skulle vilja veta hur hon har det då denna dam troligtvis inte haft det så lätt innan i sitt liv. 2007 hade jag henne på foder i någon månad efter att jag tagit över henne då hon inte hade det så bra. Var mkt krabb med ägare, förra fodervärd etc. Lämnade tillbaka henne efter ett kort tag och ångrar det idag då jag inte har en aning om hur det gick för henne. Om någon känner till denna häst får ni jättegärna mejla mig. Informationen från stc har jag redan men skulle vilja veta lite mer.

googlade och hittade att hon stod här 08/09. maila dem och kolla?

hon ska föla 1003 så hon står säkert kvar där
jag colla hem siden och hon ser ut til och ha det bra der.
hon har en bra stam med mycke hästar fra US ja ser ut som hon skal fölle i mars 2010

Tack så jätte mkt!!! Saknar denna pålla något enormt och hade eg velat köpa henne. Skulle köpt henne när jag hade henne hemma men det va så mkt som krabbade så hon fick åka hem igen istället. Ångrar att jag inte kämpade mer för hennes skull. Hon ser ju dock ut att må bra nu. Såg hemsk ut när jag tog över fodervärdsskapet på henne.
ja men det ser ut som de som har henne nu har koll och at hon har det bra

#5 jo som jag skrev så ser hon ut att ha det bra. Det enda som kanske inte föll mig i smaken helt var kanske att hon går på lösdrift då jag vet vilken liten fryskyckling hon är.. Dessutom en väldigt mörkrädd sådan. Jag hoppas hon har lärt sig lita på människor nu igen och att hon inser att inte alla är elaka.