Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 1440 ggr
Rita-S
0

Gejsa Julen 2009

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dessa bilder fick jag tillskickat av en i stallet som går fotolinjen :D Jag har fått tillåtelse att använda bilderna med!
Gejsa busar i snön strax efter hon och mille blev utsläpta här i mellandagarna, 2 juldagen tror jag!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Rita-S
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gejsa med Mille bak sig :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

may-britt
0

så  fine kort med fine häster

Fiona
0

Åh vilka fina kort!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

bebbe
0

Meeen Rita foto nr 1 är ju så vackert att du skulle sparat det till fototävlingarna Flört

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

lisette
0

bild ett måste du ju bara ta och förstora upp!

Rita-S
0

ja jag tänkte faktisk få det förstorat :) Sen tänkte jag fjäska att tjeien fotar fler bilder :)

Rita-S
0

#4 tänkte jag inte ens på faktisk :D Det kanske jag skulle göra nån dag.. :D

gejsa
0

Titta så fin hon är! Så du har satt ut dessa foton även här. Skrattande

Kul att se henne så glad och sprallig. Hon trivs hos dig. Det syns.

Rita-S
0

#8 tack gejsa, det är skönt att höra det syns hon mår bra :D Jag tycker själv det värkar som hon trivs rätt bra, men jag kan ju inte sammanlikna med hur hon var hos dig då jag bara träffa hon en gong där :D
Och vi visste ju redan hon är fin eller hur? :D Jag skal tjata på Sandra att få fler bilder, sen skal jag förstora. Tänker göra collage för att hänga på väggen :)