Min Häst-tidningar
Hej!
Tänkte samla hela serien av Min Häst från när den startade (någon som vet när?)
Så nu undrar jag om någon säljer hela år av Min Häst?
Hellst i närheten av Göteborg, men även Linköping och Stockholm går bra.
Om du inte bor i närheten, säg till ändå. Det går alltid att fixa transport med någon:)
Jag tror tidningen startades 1972, men är osäker…

Någon gång då var det iallafall tror jag…
den börade 1972. samlar med :) har många nummer från 73 och framåt. letar efter 72 och fler i andra årsiften.
visa år är det fler en 26-27. har någon som är nr29. för fick dem visst varje vecka
Fotograf av både Ridsport
Http://wickiwallgren.n.nu
Wallix´s Hamstrar
Jag har nästan hela samlingen från början till nu
Den startade 1972 och kom då ut med 3st (eller avr det 4a?) nummer det året.
Ett tips är att kolla tradera, där finns det flera gamla nummer titt som tätt, ibland är även första numret ute och nu de senaste gångerna har den inte blivit lika dyr som när jag inhandlade mitt exemplar.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

har väldigt mycket min häst tidningar som bara ligger och skräpar du kan få 20 st för 25 kr ^
#5 Vilka nummer och vilka år är det du har då?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

har nog många från olika år ^^ 2007 2006 2008 och några 2009 det beror på vila du vill ha
#7 Haha fick för mig att detta var min tråd som jag skapat :P Har redan alla de numren så nu överlåter jag detta till trådskaparen :-)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Jag har hela 2007, dock saknas omslaget på nr. 22/23 och baksidan av nr. 25. 2008 med dubbletter av nr. 2 och 13.
Jag bor i Norrköping.

#6 och #9: är dom i bra skick?
#10 Ja det är dom. :) Jag har bara läst igenom tidningarna en eller ett par gånger. Visserligen är det väll några som är lite kantstötta och sådär. Kan inte kolla precis vilka nummer som är lite fula då jag är hos pappa och tidningarna är hos mamma. :)
Har även för mig att jag ska ha 2006 också. Men jag är inte säker. :)

#11 Vad vill du ha för dom?
#12 Jag vet inte riktigt. 5 kr för enkel och 10 kr för dubbelnummer typ. :P
En del lär väll ha affisher kvar i men det struntar jag i x]
Dom nummer som är väldigt fula är gratis eftersom de saknar omslag och är.. fula helt enkelt x]

Hade du något mer år än 2007?
#14 2008 och ev. 2006 :)

skulle du kunna kolla upp vad priset på dom från 2007 kostar sammanlagt?
Jag har massor med min häst, gamla som nya. Kan kolla upp vilka jag har om någon är intresserad? :)

#17 Jag är väldigt intresserad! Kolla gärna vilka!
#16 Bara 2007 eller 2008 också? =)
#18 då ska jag ta tag i och skriva upp alla nummer så fort jag får tid. Ska försöka börja redan efter all julstress :)

19: Bara 2007
#21 Ska kolla upp det =)
Jag har nu skickat ett PM till dig här på iFokus. Du får ta en kik på det. =)