Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 1078 ggr
[Nesslan]
0

Logga på senskydd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ska sälja mina senskydd i läder och tänkte att det vore bra om jag visste vilket märke de är, för att veta vad de kostar och så. Jag har fått de av en vän och ingen av oss vet vad det är för märke. Det kanske finns någon som också har sådana benskydd, eller någon annan hästutrustning med loggan på. Det är en häst som hoppar över 8 rutor. I en ruta står det H och i den brevid G. På ena benskyddet är det en bricka med loggan och på den andra så är det tryckt i lädret. Jag försökte fota med min mobilkamera men det blev inga bra bilder. Lägger till några iallafall. Väldigt tacksam för all hjälp!

[Nesslan]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är andra benskyddet

Cilla89a
0

Det var en mycket snäll vän det ;) det är Herve Godignon, mycket fint läder, vet att dem säljer träns för drygt 3-4.000 kr stycket.

Kan deffenitivt tänka mig att dem läderskydden har kostat 1500-3000 kr nya beroende på modell och årsgång.

Medarbetare på Dressyr.ifokus

[Nesslan]
0

Tack så jättemycket för svaret! Då är det alltså fina grejer, inte bara jag som älskar de. Hade gärna haft kvar de, men det är storlek ponny och jag har ingen ponny längre. :(